Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11 ... 43 Dalej »

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
grem Offline
Sturgeon's Law Advocate
Administrators
Liczba postów: 379
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 223
#1
12-04-2014, 14:30
[Obrazek: qb-ArK_chrw.jpg]
Niekończący się potok słów i film przynajmniej dwukrotnie dłuższy niż być powinien. Tak jest, to gr... Hideo Kojima! W recenzji, która przetestuje waszą cierpliwość, przyglądamy się bliżej kontrowersyjnemu prologowi do piątej części sagi Metal Gear Solid. Jedno jest pewne - "war has changed".

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
baniol Offline
Pong
*
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#2
12-04-2014, 14:51
Naprawdę świetna recenzja, skoro słuchałem z zaciekawieniem przez całe szesnaście minut, mimo że moja przygoda z MGS skończyła się na wydaniu z PSXa. Z tego punktu widzenia trochę przeraża mnie to, że skradanka poszła w stronę gdzie możemy biegać po polu i pruć z karabinu jak w Call of Duty...
Fajnie, że dajecie innym osobom robić wideo recenzje, bo chociaż uzależniłem się już od głosu Archona to dobrze jest poczuć powiew świeżości, tym bardziej, że (moim zdaniem)Grem ma świetny głos do tego typu rzeczy. Winking
Szukaj
Odpowiedz
kamil.z7 Offline
Bazyl
**
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2013
Reputacja: 11
#3
12-04-2014, 15:52
Więcej recenzji autorstwa Grema bym prosił!
Szukaj
Odpowiedz
FireStorm Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 91
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 30
#4
12-04-2014, 16:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2014, 16:14 przez FireStorm.)
Długo trzeba było czekać, ale opłaciło się - film długi i dostarcza odpowiednich informacji. Jednakże, jak sama recenzja wspomina, nie wszystko zostało powiedziane i tu pojawia się moje pytanie - Czy, wcześniej nadmieniane, pięć stron zostało obcięte z powodu ograniczenia długości wideo? Jeśli to prawda, nie miałbym nic przeciwko temu, by przeczytać pełną wersję tekstową.

Po zapoznaniu się z recenzją zaniepokoiło mnie kilka rzeczy. Choć słyszałem już o zniknięciu pudeł i, szczerze mówiąc, nie tęsknie za nimi, tak brak pukania w ściany oraz wskaźnika ukrycia mnie zasmuciły. Podobnie jak automatyczne przyklejanie się do osłon - nigdy nie byłem fanem tego konceptu. Jako miłośnika cichych i ograniczających rozlew krwi rozwiązań boli także znaczne skupienie się na otwartej walce - początki tego były już widoczne w Guns of the Patriots, ale tutaj przeważyły nad typową dla serii drogą. Z drugiej strony, cieszy kilka bardziej taktycznych środków(np. samo tagowanie) czy większe pole widzenia strażników.

Jestem niezmiernie ciekaw tego, czy przypadnie mi koncept otwartego świata, zmiana głosu Snake'a i ograniczenia cut-scen (choć mało mają wspólnego z dobrym projektem gry, tak nierozerwalnie kojarzą mi się z serią, znacznie bardziej niż kartony). Rozmyślać nad zakupem nie muszę - Ground Zeroes mam od dnia premiery w wersji na PS4, a teraz jedynie czeka, aż ukończę trzy pozostałe mi rozdziały opowieści (Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake i MGS: Peace Walker, a.k.a. "Piss Łoka"). Choć zajmie to nieco czasu - nie omieszkam podzielić się swoją opinią.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Grodek Offline
Mistrz organizacji™
*****
Liczba postów: 517
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 170
#5
12-04-2014, 16:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-04-2014, 16:19 przez Grodek.)
Nigdy nie grałem w serię Metal Gear Solid, Snake'a kojarzę jedynie z różnych opowiastek i filmików więc ciężko mi stwierdzić czy te kilka rzeczy usuniętych, o których mówił grem by mi przeszkadzały oraz czy seria zmierza w dobrym kierunku przez zmiany. Jedynie co mogę stwierdzić z tego materiału to to, że według mnie gra wygląda bosko. Swoją drogą żałuję, że grem nie robi więcej recenzji, zawsze miło słucha się jego głosu.
[Obrazek: 2cRw2zi.png]
Szukaj
Odpowiedz
Nija Tuna Offline
Panna Stanisława
*
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
#6
12-04-2014, 16:53
Wiem, że się czepiam, ale nie można powiedzieć "przysłowiowego końca mapy" bo póki co, żadne takie przysłowie nie istnieje. Pomijając to, bardzo dobra recenzja
Szukaj
Odpowiedz
Wojt Offline
Wiking
**
Liczba postów: 70
Liczba wątków: 5
Dołączył: May 2012
Reputacja: 114
#7
12-04-2014, 17:04
Świetna recenzja Smiling. Jako że powoli nadrabiam MGSy, zwróciłem uwagę na brak spoilerów, ale doceniam insynuacje dotyczące serii Smiling. Stworzyłeś materiał czytelny dla laików, bez psucia im niespodzianek ale też z wyraźnym przekazem dla długoletnich fanów serii. Brawo!

Czas odpalić Vite i grać, grać, grać.
Szukaj
Odpowiedz
kaczmar456 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 112
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja: 6
#8
12-04-2014, 19:02
Nie wiem, co ja mam o tym myśleć. Z jednej strony jest to skok na kasę, z drugiej jednak chciałbym w to zagrać. Czekam na MGSV:TPP, stąd moje lekkie rozdarcie. Dobra recenzja Grem. Więcej Grema! :P
Szukaj
Odpowiedz
Sejfer Offline
Pong
*
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#9
12-04-2014, 21:15
Miałem podobne odczucia podczas końcowej sceny czekałem na przejecie kontroli tak samo pierwsze rozmowy nowego glosy big bossa za to piosenka Here's to you jest świetna.
Szukaj
Odpowiedz
grem Offline
Sturgeon's Law Advocate
Administrators
Liczba postów: 379
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 223
#10
13-04-2014, 02:31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014, 02:49 przez grem.)
(12-04-2014, 16:12)FireStorm napisał(a): Czy, wcześniej nadmieniane, pięć stron zostało obcięte z powodu ograniczenia długości wideo? Jeśli

Nie, recenzja zawiera wszystkie 2651 słów spisanych na jej potrzebę. Udało mi się ograniczyć długość filmu kompensując to szybkoscią mówienia.

Dzięki za słowa uznania i uwagi krytyczne, wszystkie są dla mnie istotne.

Also:
Cytat:‘Cardboard boxes will be in The Phantom Pain, but in a way that they don’t conflict with the tone of the game.’ Kojima explained. ‘The same goes for al these quirky, funny elements that are characteristics of Metal Gear games.’
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Newfolder Offline
Pong
*
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 1
#11
13-04-2014, 15:13
Nigdy w żadną część z tej serii nie grałem Grinning.
Chyba żyłem w jaskini...

Jakby Grem z taką samo częstotliwością co Dark Archon tworzył TAKIE materiały to... arhn.eu byłoby mocarzem pod tym względem Smiling.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 11-05-2025, 01:36 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.