Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
« Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11 ... 22 Dalej »

Gry a nauczanie.
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Gry a nauczanie.
Hogfather Offline
Mr Piotr
*
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 4
Reputacja: 4
23-06-2014, 19:16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2014, 19:17 przez Hogfather.)
Jak już wspomniałem w temacie w którym przywitałem się z forumową bracią - jestem nauczycielem.
Uczę angielskiego w szkole podstawowej.
Jako zapalony gracz staram się w jakiś sposób łączyć te 2 światy. Bardzo często na lekcji odwołuję się do przykładów związanymi ze światem gier tworząc u młodego pokolenia graczy skojarzenia (dużo łatwiej jest zapamiętać dane słówko jeżeli sobie je z czymś połączymy).
Parokrotnie zastosowałem również inne (mam nadzieję ciekawe) sposoby na urozmaicenie lekcji.
Dla przykładu:

- Przedstawiłem różnicę pomiędzy brytyjską a amerykańską odmianą języka angielskiego na przykładzie doskonałego aktora Hugh Laurie'go.
Dr House:
https://www.youtube.com/watch?v=eLxsNTC5KGk
Black Adder:
https://www.youtube.com/watch?v=hOSYiT2iG08

- Prawdziwym hitem okazała się jednak gra Scribblenauts Unlimited. Jedynym problemem był fakt, że na lekcji miałem do dyspozycji jedynie jednego laptopa ale całe szczęście zajęcia są w grupach więc jakoś obyło się bez większych kłótni...

I teraz przechodzę do meritum:

Jeżeli komuś wpadłby jakiś ciekawy pomysł na podobne lekcje które mogłyby być atrakcyjne dla młodych graczy - będę zobowiązany Smiling

Jakby kogoś zainteresował temat gier i edukacji:
https://www.youtube.com/watch?v=T39kYzzv...li&index=9
(niestety wymagana znajomość języka angielskiego)
Szukaj
Odpowiedz
Ginkowaty Offline