02-07-2014, 12:51
Cześć wszystkim! W tym wątku postaram się nieco pomóc początkującym graczom, zaczynających swoją przygodę z Dotą. Na wstępie małe info: Jeżeli zamierzasz przestawić się z LoL'a to przygotuj się, bo pierwsze mecze będą trudne. Dobra więc zacznijmy od kompletnych podstaw. Sugeruję zapoznać się z kilkoma misjami z samouczka a następnie potrenować samemu na botach, aby znaleźć postać, która wam przypadnie do gustu. Dla początkujących graczy sugeruję nie iść na głęboką wodę i brać Invokera (koleś ma ponad 12 umiejętności), ale wybrać bohatera o dość prostych mechanikach. Przykładami takich postaci są:
- Riki
- Sniper
- Ani-mage
- Sven
- Lina
- Dragon Knight
- Tinker
Last-hity, czyli ostateczne dobicia creep'ów (minionów) są szczególnie ważne. Zapewniają bardzo dużo złota, a w Docie nie ma takiego systemu jak w LoL'u tj. Umiejętność zabierze więcej zdrowia przeciwnikowi, jeżeli masz więcej mocy umiejętności, tutaj skill zawsze zada tyle samo, zwiększyć możemy tylko 3 bazowe atrybuty:
- Siłę, która zwiększa naszą maksymalną ilość zdrowia oraz regenerację zdrowia (U bohaterów atrybutu "Siła" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
- Zręczność, która zwiększa szybkość ataku i pancerz bohaterów atrybutu "Zręczność" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
- Inteligencję, która zwiększa maksymalną manę i jej regenerację bohaterów atrybutu "Inteligencja" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
To na początek byłoby na tyle, jeżeli spodoba wam się ten wątek, dajcie znać! Może zrobię kiedyś kolejną część? :)
- Riki
- Sniper
- Ani-mage
- Sven
- Lina
- Dragon Knight
- Tinker
Last-hity, czyli ostateczne dobicia creep'ów (minionów) są szczególnie ważne. Zapewniają bardzo dużo złota, a w Docie nie ma takiego systemu jak w LoL'u tj. Umiejętność zabierze więcej zdrowia przeciwnikowi, jeżeli masz więcej mocy umiejętności, tutaj skill zawsze zada tyle samo, zwiększyć możemy tylko 3 bazowe atrybuty:
- Siłę, która zwiększa naszą maksymalną ilość zdrowia oraz regenerację zdrowia (U bohaterów atrybutu "Siła" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
- Zręczność, która zwiększa szybkość ataku i pancerz bohaterów atrybutu "Zręczność" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
- Inteligencję, która zwiększa maksymalną manę i jej regenerację bohaterów atrybutu "Inteligencja" zwiększa również obrażenia podstawowych ataków).
To na początek byłoby na tyle, jeżeli spodoba wam się ten wątek, dajcie znać! Może zrobię kiedyś kolejną część? :)