Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › PC v
« Wstecz 1 ... 18 19 20 21 22 ... 41 Dalej »

Otwierające się okna w firefoxie
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Otwierające się okna w firefoxie
Skrzynka Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Reputacja: 0
02-08-2014, 14:20
Witam,
otóż mam taki problem ,że w trakcie korzystania z przeglądarki mozilla firefox cały czas otwierają mi się nowe karty z reklamami i avast wykrywa virusy . Dzieje się to co około 5 minut i jest to bardzo denerwujące . Proszę o pomoc , ponieważ jestem w tych sprawach zielony i nie mam pojęcia jak mogę to naprawić . Z góry dziękuję za pomoc .

Pozdrawiam,
Skrzynka.
Szukaj
Odpowiedz
RoniWorlds Offline
Pong
*
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 2
02-08-2014, 17:13
Instalowałeś jakieś oprogramowanie które miało ze sobą złośliwe oprogramowanie.
Te nowe okna w Firefox jaką mają na dzień dobry adres strony ??
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Skrzynka Offline
Pong
*
02-08-2014, 19:57
Raczej takich rzeczy nie instalowałem ( albo o nich nie wiem ) .
Adresy tych stron są przeróżne np takich gier http://lp.bigfarm.goodgamestudios.com/?c...tid=274453 albo e-darlink,reklamy metina itd..
Szukaj
Odpowiedz
WolandPL Offline
Profile achieved with Blast Processing™
**
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 8
Reputacja: 15
02-08-2014, 20:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2014, 20:08 przez WolandPL.)
Ściągnij ADW Cleaner, uruchom skanowanie, a następnie przepatrz pliki które znalazł (czasem wykrywa jako nieporządane sterowniki myszki albo klawiatury, więc można to odznaczyć) - resztę ustaw mu na wywalenie na zbity pysk i zresetuj komputer. Napisz, czy podziałało, jeśli nie - pomyślę nad czymś więcej.