Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 16 17 18 19 20 ... 29 Dalej »

PS3 vs XBOX 360
Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
PS3 vs XBOX 360
ono1994 Offline
Pong
*
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Reputacja: 0
26-12-2014, 04:54
Witam.
Piszę do Was z tym tematem, ponieważ stoję przed delikatnym wyborem, a mianowicie chciałbym kupić konsolę. Konsola miałaby być używana, ale nie wiem na co się zdecydować, PS3 czy XBOX360. Konsola miałaby służyć do gry okazyjnej w ciekawe tytuły ponieważ na PC gram tylko w CS:GO. Jestem zielony w temacie konsol. Wiem że jest już nowa generacja, ale jestem tylko studentem, więc mam cichą nadzieję że jeszcze przez jakiś czas pograłbym w nowe tytuły. Proszę więc o wypowiedź, która konsola byłaby lepsza, i dlaczego?
Pozdrawiam.
Szukaj
Wojtex28 Offline
Ten od skrinów
Liczba postów: 316
Liczba wątków: 18
Reputacja: 223
26-12-2014, 11:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-12-2014, 11:19 przez Wojtex28.)
Co wybrać?

Ja Cię drogi użytkowniku najpierw odsyłam do odpowiedniego punktu w FAQ, gdyż forum raczej za Ciebie nie wybierze, a w internecie tematów takich jak ten są tysiące. http://arhn.eu/faq/#cowybrac

Jednak jeżeli już coś piszę, to radzę porównać Ci bazę tytułów ekskluzywnych na obu konsolach, pomyśleć czy będziesz grać w gry multiplayer, czy tylko single, rozejrzeć się i sprawdzić, czy któryś z twoich znajomych nie ma już jednej z tych konsol. To na pewno ułatwi wybór Smiling
[Obrazek: 581915.png]
Szukaj
Stivi Offline
PaczPiez
Administrators
Liczba postów: 739
Liczba wątków: 60
Reputacja: 172
26-12-2014, 11:51
(26-12-2014, 11:18)Wojtex28 napisał(a): Co wybrać?