Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Mobilnie › Android v
1 2 3 4 5 Dalej »

Ignatius - nasza nowa gra na google play
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Ignatius - nasza nowa gra na google play
sonsofwelder Offline
Konto Nieaktywne
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2015
#1
Video  25-02-2016, 14:44 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-02-2016, 17:04 przez sonsofwelder.)
Cześć wszystkim!

Jest mi niezwykle przyjemnie przedstawić grę, którą wraz z bratem stworzyliśmy na systemy android.
Pracę nad grą rozpoczęliśmy pod koniec 2014, były oczywiście większe i mniejsze przerwy w naszej prac, miała ona być prostą platformówką, z czasem jednak pod względem mechaniki jak i oprawy przerodziła się w "coś"  bardziej zaawansowanego.

Tutaj dodam może opis z google play:
"Ignatius to klimatyczny puzzle-platformer (gra logiczno - platformowa) z interesująca fabułą. Swoją graficzną formą nawiązuje do starych, niemych filmów. Oprawa wizualna „Ignatiusa” to unikalne połączenie różnych estetyk – ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco a nawet elementów steam-punk. Całości dopełnia nastrojowa muzyka i ciekawe tło fabularne. W grze możemy odnaleźć nawiązania do gwiazd i filmów z dawnych lat.

Gra zabiera nas do surrealistycznej rzeczywistości, gdzie wcielamy się w postać o imieniu Ignatius. Główny bohater to chłopak nieco znudzony swoim dotychczasowym, monotonnym życiem. Pewnej księżycowej nocy dzieje się coś nieoczekiwanego, co przewraca jego uporządkowane życie do góry nogami. Spotyka tajemniczego dyrektora kina obwoźnego o imieniu Vigo. Pod wpływem działań szalonego reżysera, Ignatius zostaje uwięziony w świecie filmu.
Podczas gry odnajdujemy fragmenty księgi, dzięki którym możemy poznać historię naszego głównego oponenta, a także dowiedzieć się w jaki sposób nieoczekiwany splot zdarzeń wpłynął na nasz obecny los.
W grze zmierzymy się z przeszkodami o charakterze logicznym i zręcznościowym. W walce stawimy czoło bossom. Przemierzymy surrealistyczny świat pełen dziwnych stworzeń i intrygujących miejsc.
- dwa rodzaje sterowania
- system save’ów (w dowolnym momencie gry)
- wyjątkowa szata graficzna nawiązująca do stylów: ręcznego rysunku, noir, vintage, art deco oraz steam-punk
- atmosfera starego filmu
- ciekawe, zróżnicowane epizody
- nastrojowa oprawa muzyczna i dźwiękowa"

Ponadto warto wspomnieć, że gra nie atakuje graczy reklamami. Zostały one ograniczone do minimum. W pierwszym epizodzie nie pojawiają się w ogóle.

filmik:



obrazki:
[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao2_500.gif]

[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao3_500.gif]

[Obrazek: tumblr_o271ubV1Ha1v710iao5_500.gif]

[Obrazek: qLsQI65.png]

więcej informacji na naszej stronie:
www.sonsofwelder.com

Pozdrawiamy i czekamy na wasze opinie dotyczące gry.
Szukaj
Odpowiedz
szymoneusz Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 1
#2
25-02-2016, 14:45
Gra fajna - napewno pobiore Grinning
Moje konsole :
PS2 Slim
Szukaj
Odpowiedz
sonsofwelder Offline
Konto Nieaktywne
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2015
#3
29-02-2016, 11:12
Dzięki.

W tym tygodniu planujemy wrzucić update na google play zawierający kilka poprawek oraz możliwość wyboru języka polskiego.

Pozdrawiamy.
Szukaj
Odpowiedz
sonsofwelder Offline
Konto Nieaktywne
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2015
#4
02-03-2016, 03:25
Ignatius otrzymał pełną lokalizację zapraszamy do testowania na Google Play.

https://play.google.com/store/apps/detai...natius.www

Pozdrawiamy!
Szukaj
Odpowiedz
klaude Offline
Pong
*
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#5
02-03-2016, 10:49
Fajnie wygląda, możecie zdradzić na jakim silniku gra powstała?
Szukaj
Odpowiedz
sonsofwelder Offline
Konto Nieaktywne
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2015
#6
02-03-2016, 20:27
(02-03-2016, 10:49)klaude napisał(a): Fajnie wygląda, możecie zdradzić na jakim silniku gra powstała?

Gra była tworzona w Construcie 2 silnik jak podaje kompilator Cocoon.io to Canvas+.
Szukaj
Odpowiedz
Fixxxer1 Offline
mgTahGD
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2014
#7
06-03-2016, 11:54
Po aktualizacji wyszło kilka błędów :
Kontynuajca w menu gry
Gra uruchamia się na 1/4 ekranu na S4 mini.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Szukaj
Odpowiedz
sonsofwelder Offline
Konto Nieaktywne
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2015
#8
06-03-2016, 13:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2016, 14:05 przez sonsofwelder.)
(06-03-2016, 11:54)Fixxxer1 napisał(a): Po aktualizacji wyszło kilka błędów :
Kontynuajca w menu gry
Gra uruchamia się na 1/4 ekranu na S4 mini.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Dostępny jest już nowy update 1.0.6 poprawiający błąd skalowania.
Jeżeli chodzi o literówkę w menu spostrzegłem ją już jakiś czas temu przy następnej aktualizacji będzie poprawiona.
Jak na razie to  tylko ty ją zauważyłeś pomimo tego, że jest od pierwszej wersji Smiling

Pozdrawiamy

(06-03-2016, 11:54)Fixxxer1 napisał(a): Po aktualizacji wyszło kilka błędów :
Kontynuajca w menu gry
Gra uruchamia się na 1/4 ekranu na S4 mini.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Dostępny jest już nowy update 1.0.6 poprawiający błąd skalowania.
Jeżeli chodzi o literówkę w menu spostrzegłem ją już jakiś czas temu przy następnej aktualizacji będzie poprawiona.
Jak na razie to  tylko ty ją zauważyłeś pomimo tego, że jest od pierwszej wersji Smiling

Pozdrawiamy
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 10-05-2025, 04:56 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.