Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Homebrew v
1 2 Dalej »

portal.gb
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
portal.gb
NitroXPL Offline
Retrocks!
**
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 7
#1
26-06-2016, 21:20 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-06-2016, 21:21 przez NitroXPL.)
Od dawna niczego nie postowałem, więc czas to nadrobić. Od dwóch tygodni siedziałem nad zrobieniem czegoś w rodzaju portu Portala na GameBoya. Efektem jest to demko.
Jest trochę błędów w wyrywaniu kolizji i fizyce poruszania się (po raz pierwszy musiałem to wszystko pisać od zera, a GBDK nie obsługuje liczb zmienno przecinkowych).
Nie jest to pełna gra, lecz bardziej dowód, że coś takiego dałoby się zrobić.

Download
P.S VBA miało problemy z nagrywaniem - dlatego filmik trochę klatkuje
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Matuleczek Offline
emodzejquit
***
Liczba postów: 286
Liczba wątków: 47
Dołączył: May 2012
Reputacja: 39
#2
26-06-2016, 21:28
Szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem pomysłu i jestem również ciekaw efektu końcowego. Sama wersja do ściągnięcia to fajny pomysł, a jeszcze lepszym byłoby to wypuszczenie w formie fizycznej. Jesli gra byłaby w 100% grywalna, to kto wie. Kickstarter czy polakpotrafi.pl mogliby pomóc.
[Obrazek: newcreate.php?text=Matuleczek&name=metal...lor=15155E]
Mój FC: 4914-4899-3675
Szukaj
Odpowiedz
NitroXPL Offline
Retrocks!
**
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 7
#3
26-06-2016, 21:35
Nie zdołałbym zrobić pełnej wersji. Nie mam czasu, umiejętności, a i tak musiałem zrobić kilka brzydkich hacków, by kilka elementów działało.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Kondor Offline
Redakcja
Redakcja
Liczba postów: 291
Liczba wątków: 15
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 187
#4
26-06-2016, 21:46
Jestem pod wrażeniem. Długo to robiłeś? W jakich programach/językach? Długo się uczyłeś i jakich języków programowania? Wiesz, interesuje mnie proces tworzenia takich rzeczy Grinning
Szukaj
Odpowiedz
NitroXPL Offline
Retrocks!
**
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 10
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 7
#5
26-06-2016, 21:59 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016, 16:43 przez NitroXPL.)
Kod był pisany w C, z wykorzystaniem kompilatora GBDK. To stary kompilator (odpala maksymalnie na XP), więc VirtualBox też się przydał. Wszystkie grafiki zrobione były w GBTD.
Co do uczenia się - rok temu nauczyłem się podstaw C++. C jest bardzo podobny, więc jedyne co musiałem zrobić to ogarnąć funkcje i kolejność ich działania. Pomogli w tym: devrs.com, szczątkowa dokumentacja GBDK, archive.org, oraz (chyba jedyne działające) forum o programowaniu na GB - gbdev.gg8.se.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
Wallas Offline
Grający z zabawkami
*
Liczba postów: 48
Liczba wątków: 12
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 25
#6
27-06-2016, 22:32
Wygląda to całkiem fajnie, gdyby ktoś miał taki pomysł w czasach świetności GameBoya mógłby być to niezły hit. Dzięki za podzielenie się tym Smiling
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 13-06-2025, 12:58 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.