TF2-Terraria Fortresss 2
|
17-12-2011, 17:01,
Post: #1
|
|||
|
|||
TF2-Terraria Fortresss 2
Siema.
Niedawno wpadlem na pomysł zrobienia ciekawego trybu do Multiplayer : Terraria Fortress 2! Napewno wiele z was zna gre Team Fortress (Jeżeli nie to wpiszcie chociażby w google lub na steamie) Więc pomyślałem nad uzbrojeniem każdej klasy i możliwościami gry i okazało się,że jest to możliwe ! Gra przypominała by Gang Garrison 2(8-bitowa pzreróbka TF2 http://www.ganggarrison.com/) Niestety nie było by raczej możliwosci CTF/CTG(Capture The Flag/Capture The Gem) Tylko zwykły DM Przejdźmy do uzbrojenia klas : ATAK: Scout : Shotgun Handgun i Wooden Sword(Tak jak jego kij bejsbolowy)i Zwykłe naboje Soldier : Cobalt Reapeter(Ewentualnie spowolniony) Shotgun, Copper Pickaxe(Tak jak wyrównywacz) Hellfire Arrows Pyro : Flamethrower ,Shotgun ,Copper Axe oczywiscie Gel i Zwykłe naboje i Torch'e OBRONA: Heavy : Megashark(Albo Minishark) Shotgun,Coś do jedzenia Zwykłe naboje Demoman : Granaty ,Spiky Ball ,Silver Sword Enginer : Flintcock Pistol ,Shotgun ,Wrench i Wire Cutter , No i oczywiscie Wire i Zwykłe Naboje (I kilkanaście klocków do robienia pułapek wraz z przełącznikami) Wsparcie: Medic(Tu był problem) : Dużo Healing Potion'ów(Tych co leczą po 100) ,Flintcock Pistol , Cobalt Chainsaw i zwykłe naboje Spy : Handgun ,Godly lub Legendary Gold Shortsword , Invisibility Potiony Silver Bullety Sniper: Musket , Silver Bow ,Silver shortsword (Jeżeli pokazuje graczy to Hunter Potion) Wooden Arrowy i Crystal Bullet'y Potrzeba mi : Wiedzieć jakich klocków nie niszczy Copper Pickaxe Czy Hunter Potion Pokazuje Graczy Ewentualnych Sugestii Komentarzy | V |
|||
17-12-2011, 18:09,
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
Odpowiedź na pytanie odnośnie copper pickaxe:
http://wiki.terrariahq.pl/wiki/Copper_Pickaxe Ciekawy pomysł muszę przyznać, planowaliśmy niedługo pewien event, więc może, za twoją zgodą, coś z tego podłapiemy ;> |
|||
17-12-2011, 22:33,
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
Czy nei brzmi to trochę podobnie do naszego dawnego Castle Siege ?
![]() Chcesz śledzić nowości dotyczące Terrarii ? --> http://www.terrariahq.pl Chcesz wiedzieć co można w grze znaleźć, zrobić, osiągnąć ? --> http://wiki.terrariahq.pl |
|||
17-12-2011, 22:39,
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
@Up
Nie wiem,Nie przeglądałem starych tematów więc nie wiedziałem o tym zaraz poszukam i zobacze ![]() |
|||
18-12-2011, 15:24,
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
demoman jest op (granatami rozwalicie kazdego zanim dojdzie do was) a medic i engie to 0 frajdy z gry bo sa za slabi
Życie u nogi kulą, jak nie masz miłości. Choć z reguły hejtują ci, co kochają z zazdrości.
ps. Oryginalny ;D |
|||
07-01-2012, 16:30,
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
Za bardzo to wszystko pomieszane , nie widzę sensu jeżeli chodzi o tryb DM - można by to było zrobić bez nazwy "Terraria Fortress"
Poza tym jaki sens DM skoro nie wiadomo kto wygrał :x ? Ktoś by musiał liczyć pkt lub musiałyby być do tego jakiś skrypt. Im czegoś więcej tym gorzej - zmodyfikowałbym większość klas - połączył niektóre ze sobą. Rozgrywka nie była by możliwa do ogarnięcia , stawianie klocków , pułapki . Pomysł z rozrzucaniem potionów jest nawet dobry ale , jak dla mnie rola medyka kończy się po 20 sekundach gry - gdy ten rozda każdemu po 20 potionów (zakładając 5v5) . Klasy postaci nie są zbyt zrównoważone + trzeba by było stworzyć do tego jakąś mapke. Hunter Potion nie wykrywa graczy (a nawet jeśli , jaką by to dało przewage ? :x. Widze dużo pracy nad tym . Powodzenia. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości