06-12-2012, 22:47
Tym razem informacje są dość wiarygodne gdyż pochodzą z ofert pracy jakie ma Sony London czyli jedno z niewielu studiów Sony które odpowiada również za sprzęt.
To oni wymyślili EyeToy, PS Eye, Move, ale i Singstar czy The Getaway.
Moc konsoli ma tkwić w technologii GPGPU czyli “General-purpose computing on graphics processing units” a po naszemu Obliczenia generowane na jednostkach graficznych.
Dla bardziej wtajemniczonych – firma Nvidia stosuje coś takiego w ramach CUDA.
Ale jak wieść niesie Sony po wpadce z GeForce w PS3 postawiło na AMD, a te ma w zanadrzu coś co nazywa się
“Heterogeneous Systems Architecture”.
HSA czyli Heterogeniczna Architektura Systemów to krok w uczynienie z jednostek graficznych narzędzi zdolnych do wszystkich obliczeń. Innymi słowy grafika będzie stanowić koprocesor.
Brzmi to zupełnie inaczej niż poprzednie wieści na temat słabego PS4 co?
Przypomnę tylko, że pierwsze dev-kity PS3 były właśnie kartami graficznymi wpinanymi bezpośrednio do PC…
To oni wymyślili EyeToy, PS Eye, Move, ale i Singstar czy The Getaway.
Moc konsoli ma tkwić w technologii GPGPU czyli “General-purpose computing on graphics processing units” a po naszemu Obliczenia generowane na jednostkach graficznych.
Dla bardziej wtajemniczonych – firma Nvidia stosuje coś takiego w ramach CUDA.
Ale jak wieść niesie Sony po wpadce z GeForce w PS3 postawiło na AMD, a te ma w zanadrzu coś co nazywa się
“Heterogeneous Systems Architecture”.
HSA czyli Heterogeniczna Architektura Systemów to krok w uczynienie z jednostek graficznych narzędzi zdolnych do wszystkich obliczeń. Innymi słowy grafika będzie stanowić koprocesor.
Brzmi to zupełnie inaczej niż poprzednie wieści na temat słabego PS4 co?

Przypomnę tylko, że pierwsze dev-kity PS3 były właśnie kartami graficznymi wpinanymi bezpośrednio do PC…
![[Obrazek: bf70dbd31974700462235c3b5d8bae5c.png?1354442024]](http://gyazo.com/bf70dbd31974700462235c3b5d8bae5c.png?1354442024)