Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 12 13 14 15 16 ... 43 Dalej »

Broken Sword: The Serpent’s Curse - część 1.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Broken Sword: The Serpent’s Curse - część 1.
Viatoro Offline
Game & Watch
**
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 20
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 104
#1
22-12-2013, 20:24
Na to pytanie będą musieli sobie odpowiedzieć przede wszystkim darczyńcy i ludzie, którzy skuszą się na kupno <em>The Serpent’s Curse</em>. Chociaż nigdy nie byłem wielki fanem serii, to sama nazwa poruszyła pewne struny mojej duszy i zaryzykowałem, i mam mocno mieszane uczucia.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Broken Sword: The Serpent’s Curse - część 1.
Szukaj
Odpowiedz
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#2
22-12-2013, 20:38
Świetna recenzja, która idealnie odzwierciedla dlaczego do Broken Sworda 2 (jednej z moich ulubionych przygodówek) już raczej nie wrócę.

Sequeli nawet nie tknąłem po tym jak zobaczyłem screenshoty z trójki i chociaż piątka wygląda jak powrót do artystycznej formy, to boję się, że zderzenie z rzeczywistością - czyli z tym czym te gry faktycznie są, a nie czym pamiętam że są - mogłoby być bardzo bolesne. Smiling

Szkoda też, że gra na screenshotach wygląda lepiej niż w ruchu.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 05-07-2025, 11:47 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.