Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Nintendo › 3DS v
« Wstecz 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11 Dalej »

Pomocy
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Pomocy
KiritoKun Offline
Pong
*
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
#1
Exclamation  16-04-2014, 13:21
Wczoraj przyszedł do mnie 3ds i nie mogę korzystać z e shopu. W zestawie nie mam PINu (rodzicielskiego?) Co z tym zrobić? Huh
Szukaj
Odpowiedz
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#2
16-04-2014, 13:24
Przywrócić fabryczne ustawienia konsoli z menu opcji?
Szukaj
Odpowiedz
KiritoKun Offline
Pong
*
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
#3
16-04-2014, 13:25 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2014, 13:38 przez KiritoKun.)
Ok. Przy okazji mam zablokowane wszystkie opcje sieciowe Czy chodzi o "Format System Memory" ?

Nie da się : "Please enter your PIN to use this feature."

Czy coś może pomóc ? :<
Szukaj
Odpowiedz
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#4
16-04-2014, 13:42
W takim razie, jeśli nie znasz PIN-u i nie bawi cię zgadywanie, masz spory problem.

Rozwiązanie jest jedno.
1. Wejdź do menu SYSTEM SETTINGS -> PARENTAL CONTROLS -> FORGOT PIN.
2. Gdy zostaniesz zapytany o hasło, wybierz "I FORGOT".
3. Na ekranie pojawi się generowany losowo numer INQUIRY NUMBER.
Tu odpowiedź rozwidla się.
Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest OŚMIOCYFROWY:
Możesz go odblokować tym programem wpisując swój INQUIRY NUMBER i wybierając prawidłową datę:
http://www.homebrew-connection.org/3ds-p...on-easily/

Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest DZIESIĘCIOCYROWY:
Musisz wypełnić i podpisać ten formularz:
http://www.nintendoservicecentre.co.uk/p...sform.docx
A następnie zeskanować i wysłać go pod adres: [email protected]
...lub przefaksować pod: 0203 166 4136 (numer UK)
...lub wysłać pocztą na Nintendo Customer Support, PO Box 952, Portsmouth, PO6 9DY, UK

W odpowiedzi otrzymasz MASTER KEY do odblokowania konsoli. Sugeruję opcję pierwsze, bo jest najszybsza i najtańsza.
Szukaj
Odpowiedz
KiritoKun Offline
Pong
*
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 0
#5
16-04-2014, 13:49
to mam problem niemam możliwości wysłać faksu a moja znajomość angielskiego jest niewystarczająca do wykonania obu czynności : <. Czy jest na forum ktoś komu mógł bym dać INQUIRY NUMBER i uzyskać master kay?
Szukaj
Odpowiedz
Haptisim Ω Offline
Układam klocki... Eeee ratuje świat.
*
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 3
#6
16-04-2014, 18:55
Psyduck... Przecież Archon napisał, że masz TRZY możliwości w tym wysłanie maila na adres: [email protected] (fax jest zbędny). Skan dokumentu możesz zrobić w praktycznie każdym punkcie ksero (uczelnia, biblioteka w szkole, etc).
[Obrazek: 76561198002709802.png]
[Obrazek: uwsLf0g.png]
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 15-06-2025, 13:25 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.