Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Wasza twórczość v
« Wstecz 1 2 3 4 Dalej »

[PRE-ALFA]Shin Purrsona Tensei XIII-2
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
[PRE-ALFA]Shin Purrsona Tensei XIII-2
Wielkimati Offline
Trololo™
*
Liczba postów: 791
Liczba wątków: 86
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 157
#1
03-05-2015, 04:29
Witam was!

Chciałem wam przedstawić wersję Pre-Alpha mojej własnej gry, tworzonej na silniku RPG Maker. Jest to owoc mojej wielodniowej pracy oraz wielu zarwanych nocek. Mam nadzieję, że nie będzie w niej wielu bugów oraz mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić przy mojej grze. 


W grze wcielasz się w poskramiacza demonów, a twoją pierwszą misją jest schwytanie potężnego demona o imieniu Lilim. Czy podołasz ze swoim zadaniem? 

Screeny: 
[Obrazek: kicvascvnjogovvvcpokymhjzmsujqoxavwoqeoh...oxiahldhnp][Obrazek: whkffyrdippcpydraocaefwasiobafgbknbdxbsv...snoulnfqyu]

Download: 


Download



Creditsy: 

Mariusz "NekoNoKotei" Kotejowski - stworzył battle oraz exploration theme, świetne utwory, które na pewno się ukażą w finalnej wersji gry

Szczególne podziękowania dla: 

Pojler - ciągłe podtrzymywanie na duchu oraz inspiracja do tworzenia tej gry

SzamanPL - właściwie to za nic, ale lubię z nim grać w CSa

Cell767 - mistrz beki, także mnie zachęcił do rozpoczęcia pracy na tym projektem

Wygląd głównego bohatera, oraz demonów zostały zapożyczone z gier Atlusa i nie będą wykorzystywane w finalnej wersji projektu
tak, ta gra to żart.
Szukaj
Odpowiedz
NekoNoKotei Offline
Fuuka is my waifu.
**
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 45
#2
03-05-2015, 04:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-05-2015, 04:41 przez NekoNoKotei.)
Chciałbym podziękować Wielkiemumatiemu, za możliwość pracy nad tym wspaniałym projektem, razem podołaliśmy wyzwaniom stawianym przez współczesny gamedev.
Prawdziwy wizjoner!
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 12-06-2025, 22:29 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.