Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 3 4 5 6 7 ... 29 Dalej »

Crimson Skies: High Road to Revange - Recenzja FoXa
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Crimson Skies: High Road to Revange - Recenzja FoXa
Fox460 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 100
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 0
#1
12-07-2017, 11:23
Na remake nie ma co liczyć, to jest na 100% więcej niż pewne. Gdyż High Road to Revange to właśnie remake Crimson Skies z 2000 roku. A raczej Remake Remak'u się nie robi, może w filmach ale w grach już nie. Co najwyżej dadzą HD wersję, a taka ma nadciągnąć na wsteczną Xboxa One.
Co do samej gry, to jest to jeden z lepszych gier "ekskluzywnych" na Xboxa, śmiało można go postawić obok Ninja Gaiden, Projet Gotham Racing, Conker: Live and Reloaded, Forza Motorsport, Halo. Na Xboxa mamy wiele średniaków ale słabych exów, ale Crimson Skies (2003) się wyróżnia.
Jest to przyjemna gra Action/Arcade Flight, sterowanie nie jest skomplikowane, gra jest przyjemna, mało stresująca. Jedynie co jej można zarzucić to lekką monotonie, dobrze że gra nie jest jakoś przesadnie długa. A muzyka rodem z Indjany Jone'sa pasuję jak ulał do Crimson Skies.
 Jest to przyzwoita gra, bez szału i WOW na miarę HITU, ale wyróżnia się na tle tych wielu średnich/słabych gier.





Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 16-06-2025, 03:13 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.