Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Homebrew v
« Wstecz 1 2

Zmodyfikowane głośniki
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Zmodyfikowane głośniki
Drakkainen Offline
Drakkainen
Liczba postów: 218
Liczba wątków: 16
Reputacja: 14
23-12-2013, 15:14
Postanowiłem pochwalić się swoim przerobionym sprzętem. A mianowicie są to głośniki mające około może i nawet 30 lat. Nie wiem o nich zbyt dużo, dawniej służy podłączone do adaptera lub do radia. Zresztą na widocznym zdjęciu postawione są na radiu, które służy im jako wzmacniacz, ponieważ takowy ma wbudowany.
Kilka miesięcy temu postanowiłem podłączyć głośniki do mojego komputera, lecz jestem w tym totalnym laikiem. Z pomocą przyszedł mój kolega (w moim wieku- 13 lat) i zakupił widoczny na zdjęciu kabel. Poza kablem dokupił oczywiście potrzebne końcówki i sam to wszystko zlutował oraz należycie skonfigurował, za co jestem jemu bardzo wdzięczny. Zestaw służy mi do teraz, chociaż jakość dźwięku nie stoi na bardzo wysokim poziomie. Wszechobecne są szelesty i szumy, lecz dużo zależy od ustawienia tonu oraz barwy dźwięku.

Załączone pliki Miniatury

Szukaj
Odpowiedz
Ame Offline
Fajer Stajl Fajerbol !!!
**
Liczba postów: 191
Liczba wątków: 6
Reputacja: 13
24-12-2013, 01:37
Jeżeli wiek jest chociaż trochę prawdziwy, to jest to zacny sprzęt. Nawet jeżeli jakością nie powala to jest to fajna ciekawostka. Można się pochwalić takim starociem. Lubię takie rzeczy. Miłego użytkowania.
[Obrazek: MLG%2BTop%2BNep.png]
Szukaj
Odpowiedz
Drakkainen Offline
Drakkainen
Liczba postów: 218
Liczba wątków: 16
Reputacja: 14
24-12-2013, 15:14
Wielkie dzięki, miło słyszeć coś pozytywnego.
Szukaj
Odpowiedz
gacorek11 (KrzychuJabol) Offline