01-02-2014, 14:12
Witajcie.
Ostatnio bez przerwy gram w gry F2P, więc często takie, które działają na silniku Unity 3D. Niestety, coraz częściej przytrafiają mi się bugi graficzne. I nie, nie jest to czarny ekran, zastyganie ekranu w miejscu czy coś w tym stylu. Otóż modele zarówno postaci jak i mapy zaczynają płatać dziwne figle. Zazwyczaj da się z tym żyć, natomiast jest to bardzo denerwujące. Jeżeli niezbyt mnie rozumiecie, na dole umieszczam skriny.
![[Obrazek: Trololololololollololo%201.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/8116afef-be94-485e-af75-b866f775805f/Trololololololollololo%201.png)
Tutaj: Zjawisko mutowania się textur.
![[Obrazek: Trololololololollololo%202.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/edd0237d-df5d-4631-8d96-c28c35ae07b2/Trololololololollololo%202.png)
W niektórych miejcach stają się one niewidzialne(Zwracamy uwagę na model ręki).
![[Obrazek: Trololololololollololo%203.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/c7ec3cf4-06bb-4cc8-ab7e-233875271607/Trololololololollololo%203.png)
Tutaj: Tekstury, które najwyraźniej oszalały, z bliska.
Jeżeli ktoś wie, jak to naprawić, serdecznie proszę o pomoc. W dodatku nie dzieje się to tylko w grach z silnikiem Unity 3D, albowiem w Team Fortress 2 zauważyłem podobne błędy(niestety, nie mam skrinów, bo w TF dzieje się to okazyjnie)
Gra ze skrinów to Invisible World (http://www.mcgamestudios.za.pl/)
Ostatnio bez przerwy gram w gry F2P, więc często takie, które działają na silniku Unity 3D. Niestety, coraz częściej przytrafiają mi się bugi graficzne. I nie, nie jest to czarny ekran, zastyganie ekranu w miejscu czy coś w tym stylu. Otóż modele zarówno postaci jak i mapy zaczynają płatać dziwne figle. Zazwyczaj da się z tym żyć, natomiast jest to bardzo denerwujące. Jeżeli niezbyt mnie rozumiecie, na dole umieszczam skriny.
![[Obrazek: Trololololololollololo%201.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/8116afef-be94-485e-af75-b866f775805f/Trololololololollololo%201.png)
Tutaj: Zjawisko mutowania się textur.
![[Obrazek: Trololololololollololo%202.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/edd0237d-df5d-4631-8d96-c28c35ae07b2/Trololololololollololo%202.png)
W niektórych miejcach stają się one niewidzialne(Zwracamy uwagę na model ręki).
![[Obrazek: Trololololololollololo%203.png]](http://content.screencast.com/users/Dogozaur/folders/Default/media/c7ec3cf4-06bb-4cc8-ab7e-233875271607/Trololololololollololo%203.png)
Tutaj: Tekstury, które najwyraźniej oszalały, z bliska.
Jeżeli ktoś wie, jak to naprawić, serdecznie proszę o pomoc. W dodatku nie dzieje się to tylko w grach z silnikiem Unity 3D, albowiem w Team Fortress 2 zauważyłem podobne błędy(niestety, nie mam skrinów, bo w TF dzieje się to okazyjnie)
Gra ze skrinów to Invisible World (http://www.mcgamestudios.za.pl/)