Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 2 3 4 5 ... 29 Dalej »

Forza Motorsport 7 (2017) [PC/XO]- Aktualizację i zmiany
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Forza Motorsport 7 (2017) [PC/XO]- Aktualizację i zmiany
Fox460 Offline
Commodore 64
**
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 100
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 0
#1
08-11-2017, 15:05
Zmiany od premiery gry, zaszły dość spore, ostatnia piątkowa aktualizacja pozmieniała dość sporo na plus. Ale równie sporo zostało jeszcze do załatania, Turn 10 próbuję poskromić graczy mikrotransakcjami np: obniżając cenę skrzyń które nieco spadły z ceny. Ale ich problem polega na tym że wylatują śmieci, gorzej jeżeli będziemy mieli np: 500 aut a będziemy polowali na te właśnie unikatowe których nie można kupić, wtedy będzie czyste dublowanie się aut, no i to wkur.... najbardziej.

Powoli gra wraca na swój tor, tylko zastanawiam się jak można było dopuścić takich zaniechań, aby MP nie było grywalne, aby ogólnie stabilność gry była tak w kratkę względem FM6. Czyżby większą uwagę poświecili jak wpierniczyć skrzynki w grze, olewając inne tryby, no i MP tez stało się bogatsze.

[video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=APIrPR2jc4Q [/video]

Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 29-07-2025, 15:32 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.