Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła

Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Napisz coś o sobie! v
« Wstecz 1 ... 41 42 43 44 45 ... 62 Dalej »

Cześć.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Cześć.
Micvhu Offline
Jednorożcowy książę ?
**
Liczba postów: 134
Liczba wątków: 9
Reputacja: 41
Smile  10-02-2013, 11:06 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2014, 19:20 przez Micvhu.)
Cześć. Arhn.eu śledzę od połowy 2012 roku (jeśli mnie pamięć nie myli).
Na imię mam Michał, rocznik "99, w gry gram od 4 roku życia (na początku był to Pegazus u babci, a następnie pierwszy PC).W roku 2008 stałem się posiadaczem PSP, na której do dziś ogrywam wiele świetnych tytułów i staram się w jakiś sposób powiększać moją niedużą kolekcje. Następnie w 2012 roku zakupiłem swoją pierwszą konsolę stacjonarną (co nie oznacza, że nie grałem wcześniej na żadnej), konkretnie X360. Zakochałem się w seriach: Gears of War i Forza. Przechodząc dalej, nie mam żadnych ulubionych tytułów (zdarza się zagrać w takiego crapa, że nawet Aliens: Colonial Marines może być świetny), to samo jeśli chodzi o konkretny gatunek. Lubię natomiast gry, które posiadają kanapowego CO-OP'a (polecam BattleBlock Theater oraz Charlie Murder). Dodatkowo w wolnym czasie oprócz grania w gry lubię poczytać książki lub obejrzeć seriale. Jeśli chodzi o te pierwsze to ostatnimi czasy czytam Tunele (trochę potrafią zanudzić, ale nic lepszego na półce nie posiadam). Zaś jeśli chodzi o te drugie to The Walking Dead i Supernatural (jakoś nie potrafię się przełamać żeby obejrzeć np. Grę o Tron czy Breaking Bad :C ).
Jeżeli chcecie się o czymś dowiedzieć pytajcie śmiało (na forum lub TS'ie).
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

• Pokaż wersję do druku