Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
« Wstecz 1 ... 12 13 14 15 16 ... 22 Dalej »

Hollow Reaper - Feedback mile widziany!
Ankieta: Jak oceniasz projekt? Jest sens kontynuować?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Doskonały, oczywiście że jest (nie wierzę, że ktoś to zaznaczy)
0%
0 0%
Raczej tak, pomysł i wykonanie jest OK.
0%
0 0%
Pomysł spoko, ale gra zrobiona słabo
0%
0 0%
Bez przyszłości
66.67%
2 66.67%
Totalny spam. Bana mu!
33.33%
1 33.33%
Razem 3 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Hollow Reaper - Feedback mile widziany!
MrReynevan2 Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2013
Reputacja: 0
#1
17-11-2013, 03:22
[Obrazek: 5v6Bb9G.png]
Witajcie, drodzy użytkownicy forum arhn.eu Grinning

Przez dobre kilka dni głowiłem się i trudziłem, gdzie by tu opublikować prototyp Hollow Reaper'a, by uzyskać od ludzi jakieś info i zorientować się miej więcej czy to ma jakąś przyszłość. Szukałem, szukałem, szukałem... Desura odpada w ch... em, dużo roboty, a i tak nikt nie zwróci uwagi na małą gierkę, w dodatku w stopniu ok. "20% complete". Podobnie inne tego typu serwisy. Aż tu nagle, ni stąd ni zowąd, na Facebooku znalazłem wpis arhn.eu. Dzięki wam za to Kissing

Jakkolwiek ta gra nie jest fanartem, ale mam nadzieję, że nie zostanę zbanowany za publikację tego tu Grinning

Ale przejdźmy do konkretów:

Czym jest Hollow Reaper (ew. czym będzie)?
Hollow Reaper ma być z założenia grą na Facebooka, prostą gierką na punkty, by ludzie mogli porównywać swoje wyniki itd. Inspirowana jest anime o nazwie Bleach - jak już może ktoś się zorientował. Ostatnio kolega mnie przekonał, że chińskie bajki wcale nie są takie złe... Mnie, zaprzysięgłego wroga. No cóż, zdarza się. Zasady gry są bardzo proste. Jeśli ktoś grał w Fruit Ninja, powinien od razu załapać o co chodzi Smiling
Na razie dostępny jest tylko jeden tryb rozgrywki, ale - jeśli uznacie, że to warte świeczki - powstaną wszystkie pozostałe.

Co jeszcze?
Ciężko powiedzieć. Jak już wspomniałem, gra miała być tworzona na facebooka, ale jak zwykle - hajsu brak. Co z tego, że nie jest wymagana wpłata wejściowa od każdego nowego developera, (jak to ma miejsce na innych marketach), jak aby odpalić apkę u nich, trzeba mieć certyfikat SSL? Jak na razie ani na certyfikat, ani na domenę kasy nie mam, więc to raczej odległe marzenia. Chyba, że będzie mi się chciało na indiegogo odpalić projekt Grinning

Z ważniejszych informacji dot. gry - w wersji O-P1 dostępny jest tylko jeden tryb, "Time Attack".
Chodzi o zdobycie jak największej ilości punktów podczas 60 sek.
Za każdego hollowa dodatkowo dostajemy "Power". Przy 100% odpala się Bankai, a gdy uda nam się zdobyć 125%, jest możliwość założenia maski Hollow'a. Dzięki tym dwum Upgrade'om czas gry zwalnia, a przeciwników tworzy się więcej. Dobra, bo jeszcze za dużo powiem. Za pewnie nie interesują Was dokładne algorytmy przydzielanego Scora/Powera za cięcie? Grinning

Dobra, dość pieprzenia. Oto link: Hollow Reaper OpenPreview-1
Czekam na Feedback Winking
Szukaj
Odpowiedz
Doktor Wiosna Offline
Ping
**
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 1
#2
17-11-2013, 11:46
Gra ładowała się u mnie dobre 5 minut. Albo nie ładuje się, kiedy jej karta nie jest aktywna. I jak na razie, twoja gra niczym szczególnym się nie wyróżnia, to po prostu klon Fruit Ninja. Jeszcze duużooo pracy przed tobą, ale trzymam kciuki, może wyjdzie z tego coś ciekawego.
I nie znam się za bardzo na publikowaniu aplikacji, ale czy nie łatwiej i wygodniej będzie na początku opublikować grę na Google Play? Z tego co wiem, licencja developera kosztuje ok. 100 zł. Nie mam jednak w tej kwestii pewności.
No i nazwa i tematyka. Czy prawnicy nie będą mieli w tej kwestii coś do powiedzenia? Może warto stworzyć coś całkowicie autorskiego?
Szukaj
Odpowiedz
MrReynevan2 Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2013
Reputacja: 0
#3
17-11-2013, 23:00
Cóż, od początku wiedziałem, że trzeba będzie popracować nad optymalizacją, ale nei sądziłem, że jest aż tak źle. U mnie ładuje się ok. 50sek.

Wiesz co? Nie nazwał bym tego od razu "klonem" FN. Co byś zrobił na moim miejscu, gdybyś miał pomysł na grę, ale nie miał za grosza skilli graficznych? Coś, co nie wymaga zbyt wiele animacji itp, prawda? Taka tematyka gry aż się prosi o gameplay znany z Fruit Ninja.

Co do Google Play, to myślałem nad tym, ale wydaje mi się, że (mimo wszystk) na Facebooku będzie mi łatwiej dotrzeć do jakiejś grupy ludzi z mniejszymi kosztami, bo jednak to tylko kwestia domeny i SSL. Na później planowałem port na Androida, bo jednak 100zł piechotą nie chodzi.

Natomiast w kwestii praw autorskich pojęcia nie mam, ale sądzę, że zalicza się do grupy czegoś w stylu fanartu, bo ani nie mam zamiaru tego sprzedawać, ani w żaden inny sposób monetyzować, po prostu robię to dla zabawy. Cóż, myślę, że zaryzykuję, skoro już dotrwałem tak daleko Smiling

Dzięki za opinię, doceniam, że Ci się tyle czasu zmarnować chciało Grinning
Szukaj
Odpowiedz
Doktor Wiosna Offline
Ping
**
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 1
#4
18-11-2013, 20:02
Dobra, gra załadowała się również w około 50 sekund, gdy nie ruszałem się poza kartę z grą. Gra po prostu zatrzymuje się, gdy jej karta nie jest aktywna.
Pisząc o twojej grze jako o klonie Fruit Ninja nie miałem na myśli tematyki, czy grafiki, skille graficzne nie grają tu roli. Chodzi mi właśnie o pomysł na grę. A ściślej, pomysł na rozgrywkę. A ta do złudzenia przypomina FN. Bankai to po prostu Frenzy Banana, maska Hollowa działa tak jak Freeze Banana. Nie oglądałem Bleach, ale nie ma tam jakichś... nie wiem, pojedynków, epickich walk? Czegoś, co mogłoby zainspirować cię do stworzenia ciekawych, związanych z tematyką mechanizmów rozgrywki? Twoja gra potrzebuje czegoś oryginalnego, czegoś, co by ją wyróżniło.
I koniecznie wsadź do gry kombosy. Bez nich można bezmyślnie machać myszą po ekranie gry.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 24-07-2025, 03:35 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.