Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 13 14 15 16 17 ... 43 Dalej »

Ratchet and Clank: Nexus
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Ratchet and Clank: Nexus
Johnny Offline
Rycerz Nintendo <3
Administrators
Liczba postów: 265
Liczba wątków: 108
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 225
#1
28-11-2013, 19:32
Zadanie z pewnością nie było łatwe. <em>A Crack in Time</em> - poprzednia prawowita odsłona serii - podniosła poprzeczkę bardzo wysoko zarówno jeśli chodzi o grafikę, jak i mechanikę rozgrywki. Wydaje się jednak, że cztery lata przerwy między tamtą częścią a <em>Ratchet and Clank: Nexus</em> wystarczyły, by twórcy mogli nabrać odpowiedniego dystansu i dopracować nowe, świetne pomysły.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Ratchet and Clank: Nexus
Szukaj
Odpowiedz
UzeQ Offline
Orange Lightning! ZA ZA ZING!
**
Liczba postów: 166
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 14
#2
28-11-2013, 19:46
Ta możliwość przechowywania save'ów w chmurze ma zapewne związek z nadchodzącą wersją na PS Vita. Wiadomo o niej, bo jak się przegląda trofea z tej gry na PS4 to widać, że jest jedna lista dla obu platform.
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 04-07-2025, 22:30 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.