Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 6 7 8 9 10 ... 43 Dalej »

System Error #013
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
System Error #013
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#1
19-04-2014, 15:23
[Obrazek: BuMj7UeSWfU.jpg]
Wielkanocnie witamy was w niezwykle szczęśliwym (i tego się trzymajmy), trzynastym odcinku System Error! W tym świątecznym odcinku nie zabraknie typowo religijnych motywów. Będzie o diable, pentagramach, demonach, torturowanych duszach, kozach i opętaniu... Hmmm. Chyba robimy to źle.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: System Error #013
Szukaj
Odpowiedz
arent8 Offline
Pong
*
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 1
#2
19-04-2014, 15:47
Yey! Pokemony powróciły.
Szukaj
Odpowiedz
Piotrek1113 Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 3
#3
19-04-2014, 16:02
Świetny odcinek po raz kolejny Grinning Co do kontrolowania kodem gry w pokemonach... Pewien gość złamał kod tak, że po wszystkich konfiguracjach gry można zagrać w ponga Smiling
https://www.youtube.com/watch?v=D3EvpRHL_vk

Co do kozy... Kto tą grę wymyślił? ;p
Szukaj
Odpowiedz
Lolicznik Offline
Pong
*
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja: 1
#4
19-04-2014, 16:05
Nareszcie Smiling
Szukaj
Odpowiedz
mediewil1 Offline
Banned
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
#5
19-04-2014, 17:58
O kurna. Dostaliście dofinansowanie i od razu #System_Error. Grinning
Szukaj
Odpowiedz
PanKarton Offline
n00b
*
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0
#6
19-04-2014, 17:59
Świetny odcinek, jak zwykle. To... Kolejne miesiące czekania? c:
Szukaj
Odpowiedz
Baju Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 35
Liczba wątków: 10
Dołączył: Aug 2013
Reputacja: 12
#7
21-04-2014, 11:17
"No i jak nie kochać tego kudłatego śmierdziela...". W chwili obecnej wystarczy spojrzeć na cenę Smiling
Szukaj
Odpowiedz
LukegaX Offline
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A
****
Liczba postów: 1 595
Liczba wątków: 35
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 86
#8
22-04-2014, 15:57
Świetny jak zwykle odcinek

W Goat Simulator nie było przynajmniej jednego easter egga : w zniszczonym budynku koło żurawia jest jetpack Grinning
[Obrazek: 8bit-nintendo.gif]
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
klblaz Offline
Taki co siedzi i nic nie robi
*
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 0
#9
24-04-2014, 00:12
Ja jestem ciekawy czy są jakieś błędy lub celowo zostawiony śmieciowy kod w nowych pokemonach (X i Y)
Szukaj
Odpowiedz
Dark Archon Offline
Sarcastic Mr. Know-It-All
Administrators
Liczba postów: 1 446
Liczba wątków: 159
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 742
#10
24-04-2014, 00:13
(22-04-2014, 22:43)xSkyer napisał(a): Archonie , można prosić o link z dokładnym tłumaczeniem tego obejścia w Pokemonach?

Wysłane z mojego V3 przy użyciu Tapatalka

To raczej temat na wypracowanie, ale wyjaśnienie w wersji angielskiej znajduje się na stronie autora:
http://aurellem.org/vba-clojure/html/total-control.html
Szukaj
Odpowiedz
cichyiti Offline
n00b
*
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#11
24-04-2014, 22:21
@klblaz

nintendo już lepiej się zabezpiecza przed glitchami w pokemon red fire i left grean jest mało błędów a tu masz błędy z V generacji (white & black)
http://glitchcity.info/wiki/index.php/Ca...ation_V%29
Szukaj
Odpowiedz
PanKarton Offline
n00b
*
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0
#12
26-04-2014, 00:48
Nie wiem, czy ktoś jeszcze to zauważył. Pewnie wszyscy. ._.
http://imgur.com/KsiBvcg
Szukaj
Odpowiedz
Vickulec Offline
n00b
*
Liczba postów: 0
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2013
Reputacja: 0
#13
28-04-2014, 00:35
Tu jest fajny glitch z drugiego Sonic'a: http://www.youtube.com/watch?v=LxPmpJIoqGw Wśród fanów stał się tak popularny, że postać doczekała się swojego moda na silniku UT2004.
Szukaj
Odpowiedz
Tatsumi Offline
Pong
*
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
#14
04-05-2014, 20:14
Fajnie ze nowy odcinek Grinning to teraz czekam na kolejny , Dark Archonie nie chce cie pośpieszać bo wiem ze to napewno ciezka robota , zreszta pokazywales kiedys na yt jak wyglada proces tworzenia S.E. ale prosze nie każ mi czekac znowu kilka miesiecy :P Dopefish Lives!
Bidoof
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 13-05-2025, 21:31 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.