Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Nintendo › 3DS v
« Wstecz 1 ... 5 6 7 8 9 ... 11 Dalej »

Problem z 3DS XL - mail do sprzedawcy
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Problem z 3DS XL - mail do sprzedawcy
EliotPL Offline
Nintendo rządzi!
*
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 1
#1
Exclamation  28-06-2014, 18:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2014, 13:49 przez EliotPL.)
Siemka! Dzisiaj, podczas grania na 3DS nagle bohater w grze zaczął sam chodzić. Po wyjściu z gry, w menu konsoli ikonki same się przewijały. Po ciężkim dojściu do ustawień:

[Obrazek: DSC02019.JPG]

Bardzo przeszkadza to w użytkowaniu konsoli. Dodam tylko, że gdy przycisnę mocniej obszar pod circle pad to wszystko działa normalnie. Ktoś wie może co z tym zrobić? Tylko proszę, nie piszcie najpierw, żebym od razu oddał ją do reklamacji.
Szukaj
Odpowiedz
Pietruch Offline
Atari 2600
*
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#2
28-06-2014, 23:58
Skoro przyciśnięcie obszaru koło Circle pada powoduje, że problem zanika to chyba wyraźnie wskazuje to na usterkę mechaniczną, a nie jakiś problem z software'm. Wynika z tego że bez rozkręcenia problem nie zniknie. Tutaj jest opisany podobny problem, ale z d-padem i wiele rad "domowych" nie zadziałało (link: http://gbatemp.net/threads/3ds-automatic...es.353820/). Przeszukałem parę forów zagranicznych i osoby z tym problemem musiały odesłać konsole do Nintendo (albo naprawiali CirclePada, albo dawali nową konsolę). Mam nadzieję, że jednak może jest ktoś kto zna rozwiązanie tego problemu, bez konieczności korzystania z gwarancji.
[Obrazek: Clipboard01Klr68.jpg]
Szukaj
Odpowiedz
EliotPL Offline
Nintendo rządzi!
*
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 1
#3
10-07-2014, 13:48
Niestety, nic z tym nie mogę zrobić Childish Muszę odesłać produkt do sprzedawcy. Chcę mu napisać maila, że sprzęt jest niesprawny i chciałbym zwrotu pieniędzy (tylko i wyłącznie). Mam prośbę, nie wiem jak to napisać, żeby sprzedawca nie kombinował. Ma ktoś jakiś pomysł?
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 07-06-2025, 20:20 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.