Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Gracze - Graczom v
« Wstecz 1 ... 16 17 18 19 20 ... 29 Dalej »

[ART] Indie MMO - Gangs of Space
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
[ART] Indie MMO - Gangs of Space
Fraidar Offline
Pong
*
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 0
#1
09-12-2014, 04:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2014, 02:15 przez Fraidar.)
W czasach, gdy towarzyszą nam masy takich samych, szablonowych gier MMO, których połowa skupia się na grindowaniu, a druga połowa na bezsensownym bieganiu od NPC'ka do NPC'ka, chciałoby się zagrać w coś nowego. Takim powiewem świeżości może być gra, którą chciałbym Wam przedstawić: Gangs of Space.

Grę tworzy dwóch francuskich developerów ze studia LittleBigMMO. Grouroux i Erhune, bo to oni tworzą tę produkcję, wkładają masę pracy w grę, ale nie zapominają przy tym o community, które jest wyjątkowo dobrze rozwinięte w Polsce.
Polacy jako jedyni mają własny wzór malunku statku, w podzięce za ich udział w rozwoju gry. Język polski jest również bardzo honorowanym, bo oprócz oczywistego angielskiego i troszkę mniej oczywistego francuskiego, jest trzecim językiem, w jakim oficjalnie podawane są newsy, na stronie głównej gry.

Gra jest Sci-Fi-Shoot'em up'em, który świetnie łączy universum i mechanikę, przez co grając w grę łącznie ~25H ani razu nie odczułem znużenia, nasycenia grą. W urozmaiceniu rozgrywki i skupieniu się pomaga system perma-death. Co prawda podstawowe statki mamy " za friko", jednak za straconym statkiem medycznym z całym osprzętem, będziecie płakać godzinami. Nie wspominając o załodze, która jest droga w pozyskaniu, jeszcze droższa w wyszkoleniu, a do tego przysporzy nam niezłego bólu głowy, gdy będziemy myśleć, jaką rolę im nadać (wyższy fire rate, czy może movement speed?).

W grze najważniejsze są  jednak tytułowe Gangi. Jest to znany z MMO system gildii, jednak w przeciwieństwie do 90% gier online na rynku, tutaj jest to główna oś rozgrywki. Jest to kręgosłup organizmu, który nazywamy grą. Zaczynając od budowania wspólnych budynków w celu pozyskania profitów, poprzez wspólne przejmowanie terenu na dziewiczych sektorach wszechświata, po odpowiedni dobór statków, w celu zoptymalizowania osiągów naszego Gangu w starciach z większymi grupami przeciwników, tudzież bossem.

Świat gry jest podzielony na systemy, każdy system na sektory i to właśnie po tych drugich poruszamy się bezpośrednio. Kiedy gracze otworzą portal i odkryją nowy, dziewiczy system, przejmują sektory na nim obecne. Kto będzie miał najwięcej wpływów w systemie, zostaje jego administratorem, co umożliwia Wam np. nazwanie podbitego systemu. Co do sektorów warto wspomnieć, że jeżeli macie przejęte sektory na nie swoich systemach, możecie je sprzedać, w celu pozyskania DNA, waluty gry.

Gra jest we wczesnej fazie rozwoju, aczkolwiek ostatnio Grouroux & Erhune poczynili wielkie postępy. Zapraszam wszystkich zainteresowanych na:
Stronę GoS
Twittera GoS
Facebooka GoS
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 22-06-2025, 15:02 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.