Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
Witam!
Napisałem gierkę online - jako że jest to dopiero początek to może ktoś się nudzi i chciałby potestować.
Gra to taki iddler lub clicker w klimatach kosmicznych.
Połączone Astro Empires z Ogame i Rebuild the Universe.
Raczej nudna dla przeciętnego gracza - bardziej dla wielbicieli bezsensownej rozbudowy w nieskończoność (Cookie Clicker, Clicker Heroes, AdVenture Capitalist... itp.)
Jeśli komuś przypadnie do gustu to z góry dziękuję za wszelkie opinie, pomysły, przede wszystkim za propozycje zbalansowania gry (surowce/budowa/czas)
Gra na razie tylko po angielsku!
Zapraszam:
http://web.iq.pl/astro/index.php
.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Na pierwszy rzut oka zapowiada się ciekawie, fajny koncept.
Moje uwagi na teraz, głównie techniczno-wizualne:
- wygodniej by było, gdyby kliknięcie na logo przekierowywało na główną stronę.
- "Research", a nie "Reaserch"
- po najechaniu na ikonki wyświetla się nazwa surowca, dla mnie osobiście lepiej by było, gdyby zaczynały się wielką literą, ale to tylko moja opinia
- jeżeli nie jest to duży problem, to lepiej by było, gdyby ilości surowców się automatycznie odświeżały, tak jak timer podczas budowy. Nie mówię, żeby co sekundę, ale chociaż co 5-10 sekund.
Na razie to tyle. Ale ogólnie całość mi się podoba
Liczba postów: 41
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
15
1. Jak często idzie update zasobów? W opisie mam np. że rafineria daje 1 metalu na sekundę, ale zasoby są odświeżane znacznie rzadziej, więc chyba lepiej podawać np. 60 metalu / minutę.
2. Teksty są po angielsku, ale często są niepoprawne stylistycznie.
3. Rozumiem, że grę piszesz sam (?). Brakuje mi tu interfejsu bez przeładowań. Na początku jak jest 1 planeta to się to może wydawać bez sensu, ale przy większej ilości planet konieczność wchodzenia na każdą podstronę z planetą, sprawdzania, klikania akcji itd. może być męcząca. Może warto pomyśleć o interfejsie w JSie z jakimś AJAXem, websocketami itd.
Ale ogólnie wygląda fajnie, clicker heroes i astro empires lubię więc pewnie posiedzę nad tym trochę dłużej.
Liczba postów: 82
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
4
Ale grafiki to kolego z ogame "ukradłeś". Nie ładnie.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
Moment, moment - z Ogame nic nie kradłem!
Większość teł pochodzi z googla po wpisaniu "free wallpapers space planets".
Planetki też sam powycinałem.
Zdję sobie sprawę, że niektóre rendery mogą nie być public domain - dlatego będę to jeszcze sprawdzał.
Napisz proszę które grafiki są niby z Ogame - sprawdzę to na pewno!
Liczba postów: 82
Liczba wątków: 1
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
4
(27-11-2015, 19:32)homix73 napisał(a): Moment, moment - z Ogame nic nie kradłem!
Większość teł pochodzi z googla po wpisaniu "free wallpapers space planets".
Planetki też sam powycinałem.
Zdję sobie sprawę, że niektóre rendery mogą nie być public domain - dlatego będę to jeszcze sprawdzał.
Napisz proszę które grafiki są niby z Ogame - sprawdzę to na pewno!
Może ludziki od OGame też wzięli z google. Jak nie zapomnę to w robocie sprawdzę. W końcu trzeba coś robić żeby nie zasnąć
Liczba postów: 44
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
5
Jest dużo błędów w gramatyce, nie jestem pewien czy nie powinno być "artifacts" zamiast "artefacts", bo to pierwsze jest troszkę bardziej używane na co dzień.
Po najechaniu na ikonki surowców nazwy powinny być z dużej litery (no musi ładnie wyglądać c .
Brak odświeżania surowców, przez co nie wiedziałem na początku o co chodzi w grze.
Według mnie gra jest na razie troszkę nieczytelna ale nie za trudna do zrozumienia, z czasem kto wie, może stworzysz coś wielkiego.
Liczba postów: 80
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
7
po kilku dniach testów stwierdzam, że gra jest bardzo przyjemna w odbiorze i wciągająca
na razie 9/10 a zapowiada się 10 jeśli
1.rozbudujesz troszeńku interfejs
2 podniesiesz angielski z poziomu "wow english sou macz" o 2-3lvl w górę
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
Witam was serdecznie!
Na wstępie wielkie, wielkie dzięki za zainteresowanie, komentarze, uwagi i testowanie.
Wszystkie wasze uwagi będą raczej na pewno wprowadzone, ale na dzień dzisiejszy jest to raczej kosmetyka, bo ja zmagam się z zupełnie innymi problemami w grze:
Otóż przy 50 planetach i 180 statkach gra wygląda zupełnie inaczej niż przez pierwsze 10-20 dni grania.
Surówa leci po 5 milionów na godzinę, artefakty przybywają w tempie zawrotnym.
Musiałem przemyśleć i wprowadzić limity bonusów bo np. przyspieszenie budowy o 100% to chyba nienajlepszy byłby pomysł
Walczę dalej z tym, aby gra na początku nie była zbut nudna, a w end-game nie była przesadnie łatwa.
Widzę, że przede mną jeszcze wiele testów i poprawek, ale tempo chyba mam dobre skoro zacząłem pisać grę od zera dopiero 24 dni temu.
A pomysłów mam jeszcze masę....
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za wszystko!
Homix
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
To jeszcze raz ja.
Wersja 1.0 ukończona i już hula na nowej domenie. Gra wyszła zupełnie inaczej niż się spodziewałem, ale chyba też jest fajnie
więc jeśli ktoś się wcześniej nie zdecydował to zapraszam:
http://aloneuniverse.net
pozdrawiam
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
Wersja 2.0 od kilku dni aktywna
- formowanie księżyców zwiększających dopływ surowców
- zadania (achievmenty)
- 20 nowych Mega Discovery
- Master Points zwiększające limity
- Galaxy:
- wyszukiwanie planet spośród 55 tys. dostępnych
- terraforming, evolucja życia, rozwój cywilizacji, atakowanie wrogich cywilizacji
- nowe artefakty
- chat
- znaczne polepszenie balansu gry
Zapraszam
http://aloneuniverse.net
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
v.2.2
Dodałem kolekcje i kilka innych mniejszych rzeczy.
Kurcze, szkoda, że takie małe zainteresowanie, bo gra jest już prawie kompletna.
Zapraszam jeśli ci się nudzi i lubisz nudne gry z fajnym klimatem
pozdrawiam całe ARHN - subskrybuję od dawna i oglądam wszystkie wasze produkcje!
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
1
Witam ponownie!
Świętujemy właśnie pierwszą rocznicę gry.
Oficjalna wersja 1.0 gry została uruchomiona 13 stycznia 2016.
Od tego czasu gra się sporo rozbudowała i było wiele upgrade'ów.
Sporo ludzi się przetoczyło przez grę - część z nich gra do dzisiaj.
Z okazji tej rocznicy trwający 1 miesiąc bonusowy event:
- 2x szybsze budowanie
- 2x szybszy rozwój technologii
- 10x więcej surowców na start
- 10x więcej artefaktów na start
- szansa na przedmiot do kolekcji zwiększona z 35 do 50%
Zapraszam nowych i starych graczy, dziękuję i pozdrawiam!
http://aloneuniverse.net
|