Tłumaczenie wpisu Redigita na forum
TerrariaOnline:
Patch 1.1 zostanie wypuszczony 1. grudnia 2011. Nowe treści, które się w nim znajdą, są już na ukończeniu i nie zostało nam w sumie nic poza wyszukiwaniem bugów. Właśnie zaczęliśmy nasze pierwsze przejście gry (na patchu 1.1.) w celu znalezienia niedoróbek i błędów.
Co nowego?
Zajawki (teasery) które umieściliśmy są tylko wierzchołkiem góry lodowej. Dodaliśmy 39 nowych potworów wliczając w to 4 całkowicie nowych bossów. W grze znajdziecie również trzech, czekających na ratunek, nowych NPC. Dla tych co lubią znajdować nowe materiały i przedmioty przygotowaliśmy 222 nowe przedmioty, a w tym 4 nowe sety pancerza i 21 nowych akcesoriów.
(WOOOOOW - tab0req)
Hardmode:
Rozpoczęcie "hardmode" jest całkiem proste.
Idź do piekła, zemścij się na Guide za wszelkie czasy, kiedy to wpuszczał Slime do Twojego domku, a następnie zniszcz ogromnego potwora zrobionego z resztek ciała, który rzyga robakami i strzela laserami prosto z oczu.
Kiedy wykonasz to proste zadanie, Twój świat ulegnie zmianie. Zostaną dodane nowe wyzwania i trudniejsi przeciwnicy. Prawdopodobnie zginiesz... wiele razy.
Zacząć nowy świat czy używać starego?
Nie ma znaczenia. Oczywiście, jeżeli chcesz doświadczyć wszystkich zmian i przeżyć to co my zaplanowaliśmy, dobrze będzie jak zaczniesz kompletnie od nowa. Poprawiliśmy algorytm generowania świata i będzie tam kilka niespodzianek do znalezienia. Pamiętaj tylko aby uważać gdzie stąpasz gdy będziesz zagłębiał się w podziemia. Na pewno nie będziesz miał bladego pojęcia z czym połączone są wrażliwe na dotyk płytki (pressure pads, tak jak w Minecraft).
Różne myśli:
Zajęło nam to trochę dłużej niż myśleliśmy, ale ta aktualizacja kompletnie odmieni grę. Nowe oświetlenie jest dużo przyjemniejsze dla oczy i dodaje fajną atmosferę do różnych biomów w grze. Nowa mechanika gry pozwala na tworzenie interesujących urządzeń i pułapek. Wszyscy w Re-logic, cieszymy się z nadchodzącego patcha 1.1 - każdy znajdzie coś dla siebie!
Co po patchu 1.1?
Oczekujcie Świątecznej aktualizacji około 15. grudnia. Przygotowaliśmy trochę świątecznych dodatków.
Jest nam również niezmiernie miło ogłosić, że nawiązaliśmy współpracę z Head Up Games w celu wydania pudełkowej gry Terraria. Znajdziecie tam kilka pierdół w tym nowy przedmiot dostępny w grze. Więcej informacji na ten temat już niedługo.
(ta wiadomość, jest chyba nieistotna dla polskich graczy)
Zajawki prosto od Redigita:
- dodano system zarządzania NPC w domku, w tym informację o przedmiotach, których wymagają poszczególni NPC
- do gry zostaną dodane... POMPY ! (Redigit chwali się, że wypompowanie lavy z piekła na powierzchnię to niezła zabawa

- bronie i akcesoria posiadają dodatkowe losowo generowane statystyki (viva la RPG :P)
- przedmioty posiadają status zniszczenia, który wpływa na ich użytkowanie (na samym dole obrazka), jeden z nowych NPC pozwoli na ponownie wykucie przedmiotu tak aby naprawić statystyki
- Unreal Megashark (bez komentarza)
asd
Przeczytaj newsa na stronie TerrariaHQ - kliknij.