Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TF2-Terraria Fortresss 2
07-01-2012, 16:30,
Post: #6
RE: TF2-Terraria Fortresss 2
Za bardzo to wszystko pomieszane , nie widzę sensu jeżeli chodzi o tryb DM - można by to było zrobić bez nazwy "Terraria Fortress"
Poza tym jaki sens DM skoro nie wiadomo kto wygrał :x ? Ktoś by musiał liczyć pkt lub musiałyby być do tego jakiś skrypt.
Im czegoś więcej tym gorzej - zmodyfikowałbym większość klas - połączył niektóre ze sobą. Rozgrywka nie była by możliwa do ogarnięcia , stawianie klocków , pułapki . Pomysł z rozrzucaniem potionów jest nawet dobry ale , jak dla mnie rola medyka kończy się po 20 sekundach gry - gdy ten rozda każdemu po 20 potionów (zakładając 5v5) . Klasy postaci nie są zbyt zrównoważone + trzeba by było stworzyć do tego jakąś mapke. Hunter Potion nie wykrywa graczy (a nawet jeśli , jaką by to dało przewage ? :x. Widze dużo pracy nad tym . Powodzenia.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
TF2-Terraria Fortresss 2 - przez Crashek - 17-12-2011, 17:01



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości