11-04-2012, 00:25
Jeśli ktoś ma problemy z uruchomieniem gry na PC, to za przeproszeniem, jest skończonym idiotą. 99% problemów z kompatybilnością da się rozwiązać pięcioma kliknięciami, a narzekanie że każdą grę na PC trzeba instalować na HDD jest równie śmieszne jak "mam PS2 i nie chodzą mi gry z PS3". Zwłaszcza że jak ktoś wyżej zauważył, wkrótce wszystko będziecie instalować. Że już nie wspomnę chociażby od np DCUO które całe 18 gb trzeba pobrać na dysk przy PS3. Powodzenia dla ludzi z starszymi modelami i mniejszymi dyskami.. 
A co do pytania odpowiem prosto - jak komu wygodniej. Ja osobiście mając PS3 w domu i dostęp od znajomych do koło 30-40 gier wolałem zwyczajnie odpalić PC i na nim pograć. Tylko paru tytułów konsolowych żałuje, ale zasadniczo nie widzę najmniejszego sensu, bo zasadniczo zarówno pada z PS3 jak i z Xboxa mogę na spokojnie sobie podpiąć...
Co do FPSów na konsoli, wybaczcie, ale czas reakcji myszki a czas reakcji pada to jak czas szybkiego siusiu vs czas robienia kupy przy zatwardzeniu. Myszka ma zwyczajnie lepszy czas reakcji i tyle. Niestety przez konsole trochę odszedł czas ultra szybkich FPSów niczym np Unreal Tournament, ale nie ma co porównywać, jasne że można się przyzwyczaić, ale będzie to tak samo fajne jak granie w Warhammer
ark Omen na PSXie (a kto grał ten wie o czym mówie).
Każda konsola na końcu i tak przegra z PC. Jedna prosta przyczyna, która jest wiadoma od wielu lat. Sprzęt o zamkniętej architekturze jest po prostu skazany na śmierć. Natomiast granie na Windowsie póki PC mają otwartą architekturę będzie odbywać się długo, wbrew pozorom, bez większych problemów z kompatybilnością wsteczną...

A co do pytania odpowiem prosto - jak komu wygodniej. Ja osobiście mając PS3 w domu i dostęp od znajomych do koło 30-40 gier wolałem zwyczajnie odpalić PC i na nim pograć. Tylko paru tytułów konsolowych żałuje, ale zasadniczo nie widzę najmniejszego sensu, bo zasadniczo zarówno pada z PS3 jak i z Xboxa mogę na spokojnie sobie podpiąć...
Co do FPSów na konsoli, wybaczcie, ale czas reakcji myszki a czas reakcji pada to jak czas szybkiego siusiu vs czas robienia kupy przy zatwardzeniu. Myszka ma zwyczajnie lepszy czas reakcji i tyle. Niestety przez konsole trochę odszedł czas ultra szybkich FPSów niczym np Unreal Tournament, ale nie ma co porównywać, jasne że można się przyzwyczaić, ale będzie to tak samo fajne jak granie w Warhammer

Każda konsola na końcu i tak przegra z PC. Jedna prosta przyczyna, która jest wiadoma od wielu lat. Sprzęt o zamkniętej architekturze jest po prostu skazany na śmierć. Natomiast granie na Windowsie póki PC mają otwartą architekturę będzie odbywać się długo, wbrew pozorom, bez większych problemów z kompatybilnością wsteczną...