31-03-2013, 00:41
O, zawsze marzyłem, by mieć jakiś wkład w robienie gier. Boże, ile to ja sam myślałem odnośnie tego. Ba, sam nawet miałem wiele pomysłów. Wypiszę parę z nich.
Gameplay. Spoko. Będę iść według wzoru.
- Ma to być rpg, huh? Spoko, takie gry są najlepsze ze względu na rozwój bohatera.
- Jakie tury? Tylko real time, biczys.
- No, teraz zacznie się spam. Potężny.
Wielka, cycata wojowniczka z dwoma mieczami? SPOKO. Ale cała gra ma opierać się na... magii! Każda z postaci może, nawet musi posługiwać się jednym (TYLKO JEDNYM) rodzajem magii. Jest ich wiele, na przykład, dla wojowników idealna będzie magia podmiany, która powoduje, że mogą oni w dosłownie sekundę zmienić swój miecz na inną broń, albo podmienić swą zbroję podczas bitwy.
Kilka innych, przykładowych rodzajów:
Magia Ognia, powietrza, lodu, wody, cienia, iluzji, klątw, elektryczna, kamienna, ziemna (lol), słowna, metalowa itp. itd.
Główną rolę miałaby odgrywać możliwość łączenia rodzaju magii z daną klasą.
Np. Ognisty Smoczy Zabójca, Mroczny Gwiezdny Mag (przywołuje mroczne istoty do pomocy w walce)
Jeżeli dałoby się to ogarnąć, to wyszło by fajnie.
No i, nagrody za ukończenie gry. Możliwość stworzenia nowej postaci z nowym rodzajem magii, który się dopiero odblokowuje po przejściu, tzw. zapomniana magia. Na przykład magia czasu.
Grafika - Dobra, ale taka, którą udźwignie większość dzisiejszych i parę starszych komputerów. I oczywiście, full 3d, na bogato. W stylu hmm... takie napierdalanie na magię chyba lepiej będzie wyglądać w stylu japońskim, czyli anime. Ale zawsze można zrobić w stylu realistycznym.
Fabuła? Teraz nic nie wymyślę, ale jeżeli będzie potrzebna, to mogę wymyślić jakiś zarys i jeżeli się spodoba, to chętnie to rozwinę.
Odnośnie tego livestreama i 3 groszy. Jestem zainteresowany, jeśli chodzi o pomoc mentalną. Mogę podsuwać pomysły, porozmawiać odnośnie tego, jak wszystko ma działać, czy wyglądać. Nie jestem uzdolniony graficznie, ani nic z tych rzeczy.
hmm. Nie wyszło tak długo, jak myślałem, że wyjdzie. No, ale cóż. Chciałbym zobaczyć grę, w której ostre napierdalanki przy pomocy magii to podstawa.
Gameplay. Spoko. Będę iść według wzoru.
- Ma to być rpg, huh? Spoko, takie gry są najlepsze ze względu na rozwój bohatera.
- Jakie tury? Tylko real time, biczys.
- No, teraz zacznie się spam. Potężny.
Wielka, cycata wojowniczka z dwoma mieczami? SPOKO. Ale cała gra ma opierać się na... magii! Każda z postaci może, nawet musi posługiwać się jednym (TYLKO JEDNYM) rodzajem magii. Jest ich wiele, na przykład, dla wojowników idealna będzie magia podmiany, która powoduje, że mogą oni w dosłownie sekundę zmienić swój miecz na inną broń, albo podmienić swą zbroję podczas bitwy.
Kilka innych, przykładowych rodzajów:
Magia Ognia, powietrza, lodu, wody, cienia, iluzji, klątw, elektryczna, kamienna, ziemna (lol), słowna, metalowa itp. itd.
Główną rolę miałaby odgrywać możliwość łączenia rodzaju magii z daną klasą.
Np. Ognisty Smoczy Zabójca, Mroczny Gwiezdny Mag (przywołuje mroczne istoty do pomocy w walce)
Jeżeli dałoby się to ogarnąć, to wyszło by fajnie.
No i, nagrody za ukończenie gry. Możliwość stworzenia nowej postaci z nowym rodzajem magii, który się dopiero odblokowuje po przejściu, tzw. zapomniana magia. Na przykład magia czasu.
Grafika - Dobra, ale taka, którą udźwignie większość dzisiejszych i parę starszych komputerów. I oczywiście, full 3d, na bogato. W stylu hmm... takie napierdalanie na magię chyba lepiej będzie wyglądać w stylu japońskim, czyli anime. Ale zawsze można zrobić w stylu realistycznym.
Fabuła? Teraz nic nie wymyślę, ale jeżeli będzie potrzebna, to mogę wymyślić jakiś zarys i jeżeli się spodoba, to chętnie to rozwinę.
Odnośnie tego livestreama i 3 groszy. Jestem zainteresowany, jeśli chodzi o pomoc mentalną. Mogę podsuwać pomysły, porozmawiać odnośnie tego, jak wszystko ma działać, czy wyglądać. Nie jestem uzdolniony graficznie, ani nic z tych rzeczy.
hmm. Nie wyszło tak długo, jak myślałem, że wyjdzie. No, ale cóż. Chciałbym zobaczyć grę, w której ostre napierdalanki przy pomocy magii to podstawa.
