10-04-2013, 18:01
Cóż, rzeczy, które wymieniłeś (dobra fabuła, prosta i satysfakcjonująca rozgrywka i charyzmatyczni bohaterowie), to według mnie elementy każdej (no dobra, nie każdej) dobrej gry. Mam nadzieję, że twórcy będą się tego trzymali zawsze.
Pomysł na częściowo niezależnego bohatera jest za to bardzo ciekawy. Być w grze obok głównej postaci, a nie kierować nią bezpośrednio... Jakbym zareagował, gdybym usłyszał "nie, stary, sam musisz przerobić te norki na futra"? Czy powstała już gra realizująca taki pomysł?
Pomysł na częściowo niezależnego bohatera jest za to bardzo ciekawy. Być w grze obok głównej postaci, a nie kierować nią bezpośrednio... Jakbym zareagował, gdybym usłyszał "nie, stary, sam musisz przerobić te norki na futra"? Czy powstała już gra realizująca taki pomysł?