11-05-2013, 01:33
Moim zdaniem taki system wyglądałby w następujący sposób:
Oparty byłby on o:
I. Rdzeń, gdzie znajduje się elektronika, bateria etc.
II. Wymienne obudowy, które będą nadawać cechy wizualne i użytkowe w grze (Aby nie obciążać kosztami elektroniki).
III. Jakąś podstawkę, która połączyłaby Pokeballe z konsolą.
Działanie
-Rdzeń posiadałby własny numer identyfikacyjny, dzięki któremu konsola wie, że gracz nie oszukuje podstawiając jakiegoś pokemona podczas walki.
-Wraz z rozpoczęciem gry konsola będzie identyfikować 6 Pokeballi, które muszą być puste.
-Każda wymiana Pokeblla będzie wymagać ponownej identyfikacji w wybranych punktach w grze
-Maksymalna ilość zarejestrowanych Pokeballi na save wynosiła by 6
-Aby złapać Pokemona należało by położyć i odpowiedni rodzaj Pokeballa na platformie i zatwierdzić próbę łapania w grze
-Jeżeli chcemy złapać pokemona, to po wymiennej obudowy (posiadającej system, który warunkuje Pokeballa w grze) na ekranie pokaże się liczba dostępnych Pokeballi w grze
-podczas walki, gdy zdejmiemy Pokeballa z platformy, Pokeball automatycznie się zablokuje do czasu ponownego umieszczenia go na platformie w celu zapisania stanu Pokemona. Jeżeli będzie to możliwe, to Pokemon się wycofa w kolejnej turze i będziemy mogli kontynuować walkę innym pokemonem, jeśli jednak zmiana pokemona jest niemożliwa to kontynuujemy walkę pokemonem obecnym na polu walki.
Zasilanie
Pokeball posiadałby własny akumulator ładowany z pomocą indukcji pola magnetycznego .
Zestaw
Podstawowy zestaw posiadałby:
-Nośnik z grą
-Platforma, do połączenia Pokeballi z konsolą
-6 Pokeballi z uniwersalnymi obudowami (w kształcie tradycyjnych Pokeballi), które pozwalają na korzystanie ze wszystkich rodzai "kulek" bez kupna specjalnej obudowy.
Dodatki
-Obudowy warunkujące wygląd zewnętrzny oraz typ Pokeballa w grze
-Obudowy kolekcjonerskie, z dodatkowymi funkcjami wizualnymi (np. wspomniane już miganie podczas leczenia Pokeballi
-Zestaw z przedmiotami, czyli czytnik podłączany bezpośrednio do platformy na Pokeballe, posiadający wszystkie przedmioty w formie kart zbliżeniowych (po 1 karcie na jeden przedmiot)
Oparty byłby on o:
I. Rdzeń, gdzie znajduje się elektronika, bateria etc.
II. Wymienne obudowy, które będą nadawać cechy wizualne i użytkowe w grze (Aby nie obciążać kosztami elektroniki).
III. Jakąś podstawkę, która połączyłaby Pokeballe z konsolą.
Działanie
-Rdzeń posiadałby własny numer identyfikacyjny, dzięki któremu konsola wie, że gracz nie oszukuje podstawiając jakiegoś pokemona podczas walki.
-Wraz z rozpoczęciem gry konsola będzie identyfikować 6 Pokeballi, które muszą być puste.
-Każda wymiana Pokeblla będzie wymagać ponownej identyfikacji w wybranych punktach w grze
-Maksymalna ilość zarejestrowanych Pokeballi na save wynosiła by 6
-Aby złapać Pokemona należało by położyć i odpowiedni rodzaj Pokeballa na platformie i zatwierdzić próbę łapania w grze
-Jeżeli chcemy złapać pokemona, to po wymiennej obudowy (posiadającej system, który warunkuje Pokeballa w grze) na ekranie pokaże się liczba dostępnych Pokeballi w grze
-podczas walki, gdy zdejmiemy Pokeballa z platformy, Pokeball automatycznie się zablokuje do czasu ponownego umieszczenia go na platformie w celu zapisania stanu Pokemona. Jeżeli będzie to możliwe, to Pokemon się wycofa w kolejnej turze i będziemy mogli kontynuować walkę innym pokemonem, jeśli jednak zmiana pokemona jest niemożliwa to kontynuujemy walkę pokemonem obecnym na polu walki.
Zasilanie
Pokeball posiadałby własny akumulator ładowany z pomocą indukcji pola magnetycznego .
Zestaw
Podstawowy zestaw posiadałby:
-Nośnik z grą
-Platforma, do połączenia Pokeballi z konsolą
-6 Pokeballi z uniwersalnymi obudowami (w kształcie tradycyjnych Pokeballi), które pozwalają na korzystanie ze wszystkich rodzai "kulek" bez kupna specjalnej obudowy.
Dodatki
-Obudowy warunkujące wygląd zewnętrzny oraz typ Pokeballa w grze
-Obudowy kolekcjonerskie, z dodatkowymi funkcjami wizualnymi (np. wspomniane już miganie podczas leczenia Pokeballi
-Zestaw z przedmiotami, czyli czytnik podłączany bezpośrednio do platformy na Pokeballe, posiadający wszystkie przedmioty w formie kart zbliżeniowych (po 1 karcie na jeden przedmiot)