13-05-2013, 20:32
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2013, 20:37 przez Dark Archon.)
Hm, nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale otrzymaliście zezwolenie na filmowanie tego materiału. Mówiliście również, że był tam przedstawiciel SONY, który (i tutaj właśnie nie mam pewności, czy tak było), również nie miał żadnych obiekcji jeśli chodzi o filmowanie. Dlaczego zatem zgłoszono ten film? Dostaliście może jakąś informację od studia? Czy może napisaliście już do nich w tej sprawie? Jestem ciekaw jak to się dalej rozwinie/rozwinęło.
Co do samego filmiku (zdążyłem wcześniej obejrzeć). Jak dla mnie gra zapowiada się całkiem przyjemnie. Koniec z bieganiem i rozwalaniem wszystkiego co się nawinie pod celownik (mimo iż nie jestem fanem skradanek). Brak wskazówek graficznych (strzałki itp.) jest dla mnie plusem, ponieważ zmusza to nas (graczy) do myślenia. Tak jak pisał Newfolder, kiedyś grało się w gry z dużym światem i nikomu nie było to potrzebne. Żółte oznaczenia jak dla mnie troszkę wepchnięte na siłę, ale cóż, to tylko moje skromne zdanie. Sztuczna inteligencja mam nadzieję, że też zostanie doszlifowana przed wydaniem gry (NPC strzelający do "zombie" gdy gracz się do niego skrada). Walka (jak dla mnie) też pozostawia wiele do życzenia. Jeśli faktycznie w wersji finalnej "hand combat" będzie polegał tylko i wyłącznie na "mashowaniu" jednego przycisku, to troszkę straci to swój urok. Ma to być gra o przetrwaniu a nie jak najszybszym wciskaniu kwadrata... Jeśli będziecie mili jeszcze kiedyś czas, to proszę, zróbcie jakiś materiał właśnie w tym stylu. Luźna rozmowa. Naprawdę bardzo przyjemnie się tego słuchało i nawet nie wiem, kiedy te 45 minut z mojego życia zleciało
Co do samego filmiku (zdążyłem wcześniej obejrzeć). Jak dla mnie gra zapowiada się całkiem przyjemnie. Koniec z bieganiem i rozwalaniem wszystkiego co się nawinie pod celownik (mimo iż nie jestem fanem skradanek). Brak wskazówek graficznych (strzałki itp.) jest dla mnie plusem, ponieważ zmusza to nas (graczy) do myślenia. Tak jak pisał Newfolder, kiedyś grało się w gry z dużym światem i nikomu nie było to potrzebne. Żółte oznaczenia jak dla mnie troszkę wepchnięte na siłę, ale cóż, to tylko moje skromne zdanie. Sztuczna inteligencja mam nadzieję, że też zostanie doszlifowana przed wydaniem gry (NPC strzelający do "zombie" gdy gracz się do niego skrada). Walka (jak dla mnie) też pozostawia wiele do życzenia. Jeśli faktycznie w wersji finalnej "hand combat" będzie polegał tylko i wyłącznie na "mashowaniu" jednego przycisku, to troszkę straci to swój urok. Ma to być gra o przetrwaniu a nie jak najszybszym wciskaniu kwadrata... Jeśli będziecie mili jeszcze kiedyś czas, to proszę, zróbcie jakiś materiał właśnie w tym stylu. Luźna rozmowa. Naprawdę bardzo przyjemnie się tego słuchało i nawet nie wiem, kiedy te 45 minut z mojego życia zleciało
