14-05-2013, 17:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-05-2013, 17:43 przez Dragon_ice.)
Bardzo ciekawy artykuł. Niestety teraźniejsze gry biorąc pod uwagę poziom trudności nie są już takie jak dawniej, QTE często wpychane są na siłę, tylko dlatego żeby gracz cały czas czuł że gra, a nie że robi to za niego jakiś krótki filmik na który nie mamy żadnego wpływu, jest to trochę denerwujące jeżeli giniemy tylko dlatego że nie zdążyliśmy nacisnąć jakiegoś przycisku, co mi osobiście zdarza się bardzo często.
FF XIII to jakaś kompletna porażka, system walki niby dynamiczny, ale i tak polega w większości na naciskaniu przycisku A, który wykonuje auto-ruch, aż szkoda że to nie jest już to samo FF jakie było kiedyś
FF XIII to jakaś kompletna porażka, system walki niby dynamiczny, ale i tak polega w większości na naciskaniu przycisku A, który wykonuje auto-ruch, aż szkoda że to nie jest już to samo FF jakie było kiedyś
