30-05-2013, 23:47
Podejrzewam, że największym problemem nie jest tu jeszcze mała biblioteka gier (to dopiero nowa konsola a developerzy indie nie rzucają porządnymi grami na prawo i lewo w krótkich odstępach czasu), która mogłaby się rozrosnąć i zyskać kilka fajnych gier.
Niewybaczalnym niedociągnięciem nie jest też design kontrolera, który jeszcze może się zmienić (zawsze mogą wypuścić nową lepszą i wygodniejszą wersję).
Największym problemem tej "konsoli" jest to, że jej twórcy nie wiedzą jak robić konsole. Za te pieniądze, które zebrali na Kickstarterze zatrudnia się do projektu ludzi którzy mają jakiekolwiek pojęcie o sprzęcie i oprogramowaniu. Używanie Tegry 3 ze słabym układem graficznym (i średnim procesorem), a do tego systemu Android, który do wydajnych nie należy (wręcz przeciwnie, co zżera więcej zasobów procesora) to słaby wybór. To, że budując własny sprzęt możemy używać gotowych komponentów (Tegra 3 [CPU + GPU + North Bridge + South Bridge] i darmowy Android) to nie znaczy, że należy tak robić.
Do tej konsoli mogli użyć przynajmniej Tegry 4 chociaż wątpię, że i to by im pomogło (sama Nvidia Shield ma z tego korzystać, a to ma być handheld z małym wyświetlaczem).
Nie chcę tu brzydko pisać, ale zrobili ludzi którzy im zaufali w hOUYA.
Niewybaczalnym niedociągnięciem nie jest też design kontrolera, który jeszcze może się zmienić (zawsze mogą wypuścić nową lepszą i wygodniejszą wersję).
Największym problemem tej "konsoli" jest to, że jej twórcy nie wiedzą jak robić konsole. Za te pieniądze, które zebrali na Kickstarterze zatrudnia się do projektu ludzi którzy mają jakiekolwiek pojęcie o sprzęcie i oprogramowaniu. Używanie Tegry 3 ze słabym układem graficznym (i średnim procesorem), a do tego systemu Android, który do wydajnych nie należy (wręcz przeciwnie, co zżera więcej zasobów procesora) to słaby wybór. To, że budując własny sprzęt możemy używać gotowych komponentów (Tegra 3 [CPU + GPU + North Bridge + South Bridge] i darmowy Android) to nie znaczy, że należy tak robić.
Do tej konsoli mogli użyć przynajmniej Tegry 4 chociaż wątpię, że i to by im pomogło (sama Nvidia Shield ma z tego korzystać, a to ma być handheld z małym wyświetlaczem).
Nie chcę tu brzydko pisać, ale zrobili ludzi którzy im zaufali w hOUYA.