03-07-2013, 02:18
@trejn
Mówisz, że są? A mógłbyś przytoczyć jakiś przykład? Jedyny, jaki pamiętam, to rekompensata od Sony za włam na PSN. Z tym, że PSN nie działał i to przez kilka tygodni, więc nie dziwne, że dali gry w ramach zadośćuczynienia.
A Ubisoft, twoim zdaniem, co powinien zrobić? Dać gry albo zniżki, bo nastąpił włam, którego jedynym następstwem jest zmiana hasła do konta? No przestań. Oczywiście - nie jestem zadowolony z tego, co się stało, ale takie rzeczy, niestety, się zdarzają. Były włamy do Microsoftu, były włamy do Sony, były włamy do EA i do wielu innych firm. Nie można oczekiwać bonusów tylko za konieczność zmiany hasła. Zwłaszcza, że to nie jest nic nowego (co nie oznacza, że dzieje się dobrze).
A i Ubisoft przeprosił - to cytat z oficjalnego maila:
"Gorąco przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Bezpieczeństwo Państwa danych pozostaje naszym priorytetem. "
Mówisz, że są? A mógłbyś przytoczyć jakiś przykład? Jedyny, jaki pamiętam, to rekompensata od Sony za włam na PSN. Z tym, że PSN nie działał i to przez kilka tygodni, więc nie dziwne, że dali gry w ramach zadośćuczynienia.
A Ubisoft, twoim zdaniem, co powinien zrobić? Dać gry albo zniżki, bo nastąpił włam, którego jedynym następstwem jest zmiana hasła do konta? No przestań. Oczywiście - nie jestem zadowolony z tego, co się stało, ale takie rzeczy, niestety, się zdarzają. Były włamy do Microsoftu, były włamy do Sony, były włamy do EA i do wielu innych firm. Nie można oczekiwać bonusów tylko za konieczność zmiany hasła. Zwłaszcza, że to nie jest nic nowego (co nie oznacza, że dzieje się dobrze).
A i Ubisoft przeprosił - to cytat z oficjalnego maila:
"Gorąco przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Bezpieczeństwo Państwa danych pozostaje naszym priorytetem. "