03-09-2013, 13:12
"Problemem są prawdopodobnie słabe łącza internetowe w Europie."
Oj, szczerze wątpię, według net indeksu Ookli, Europa przoduje w prędkości łącz internetowych i bije pod tym względem USA. Do tego dochodzą często drakońskie limity transferów danych (w USA wciąż powszechnym jest zmuszanie do płacenia ekstra za zużyty transfer powyżej limitu! serio!).
Bardziej prawdopodobnym rozwiązaniem jest moim zdaniem fakt, że usługi grania w chmurze wymagają serwerowni zlokalizowanych bardzo blisko użytkownika końcowego. Amerykańskie serwery nie będą mogły wydajnie obsługiwać europejczyków, a "postawienie" nowej serwerowni to gigantyczny wkład finansowy i co w tym kontekście ważniejsze - czasowy - farmy serwerów nie powstają w jedną noc.
Oj, szczerze wątpię, według net indeksu Ookli, Europa przoduje w prędkości łącz internetowych i bije pod tym względem USA. Do tego dochodzą często drakońskie limity transferów danych (w USA wciąż powszechnym jest zmuszanie do płacenia ekstra za zużyty transfer powyżej limitu! serio!).
Bardziej prawdopodobnym rozwiązaniem jest moim zdaniem fakt, że usługi grania w chmurze wymagają serwerowni zlokalizowanych bardzo blisko użytkownika końcowego. Amerykańskie serwery nie będą mogły wydajnie obsługiwać europejczyków, a "postawienie" nowej serwerowni to gigantyczny wkład finansowy i co w tym kontekście ważniejsze - czasowy - farmy serwerów nie powstają w jedną noc.
