1. Zależy co chcesz robić, ogólnie większość jest do siebie podobna, przynajmniej w podstawach.
2. Do pisania Hombrew na GBA jest darmowy fanowski dev-kit, przede wszystkim trzeba znać platforme i język ( w przypadku GBA w gre wchodzi C++, C, albo assembler), na temat reszty się nie wypowiem bo nie wiem.
3. Kupić, przynajmniej ja nie słyszałem o jakimś darmowym.
4. Kurs c++: http://cpp0x.pl/kursy/
Weź pod uwagę, że miną miesiące zanim będziesz w stanie napisać nawet najprostszą grę, nie ma co się rzucać na głęboką wodę i od razu pisać GTA VI, najpierw musisz dobrze ogarnąć podstawy.
2. Do pisania Hombrew na GBA jest darmowy fanowski dev-kit, przede wszystkim trzeba znać platforme i język ( w przypadku GBA w gre wchodzi C++, C, albo assembler), na temat reszty się nie wypowiem bo nie wiem.
3. Kupić, przynajmniej ja nie słyszałem o jakimś darmowym.
4. Kurs c++: http://cpp0x.pl/kursy/
Weź pod uwagę, że miną miesiące zanim będziesz w stanie napisać nawet najprostszą grę, nie ma co się rzucać na głęboką wodę i od razu pisać GTA VI, najpierw musisz dobrze ogarnąć podstawy.
![[Obrazek: fe746dc11661cb11b5f6a0ff383805ff.gif]](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fe/74/6d/fe746dc11661cb11b5f6a0ff383805ff.gif)