17-11-2013, 03:22
![[Obrazek: 5v6Bb9G.png]](http://i.imgur.com/5v6Bb9G.png)
Witajcie, drodzy użytkownicy forum arhn.eu

Przez dobre kilka dni głowiłem się i trudziłem, gdzie by tu opublikować prototyp Hollow Reaper'a, by uzyskać od ludzi jakieś info i zorientować się miej więcej czy to ma jakąś przyszłość. Szukałem, szukałem, szukałem... Desura odpada w ch... em, dużo roboty, a i tak nikt nie zwróci uwagi na małą gierkę, w dodatku w stopniu ok. "20% complete". Podobnie inne tego typu serwisy. Aż tu nagle, ni stąd ni zowąd, na Facebooku znalazłem wpis arhn.eu. Dzięki wam za to

Jakkolwiek ta gra nie jest fanartem, ale mam nadzieję, że nie zostanę zbanowany za publikację tego tu

Ale przejdźmy do konkretów:
Czym jest Hollow Reaper (ew. czym będzie)?
Hollow Reaper ma być z założenia grą na Facebooka, prostą gierką na punkty, by ludzie mogli porównywać swoje wyniki itd. Inspirowana jest anime o nazwie Bleach - jak już może ktoś się zorientował. Ostatnio kolega mnie przekonał, że chińskie bajki wcale nie są takie złe... Mnie, zaprzysięgłego wroga. No cóż, zdarza się. Zasady gry są bardzo proste. Jeśli ktoś grał w Fruit Ninja, powinien od razu załapać o co chodzi

Na razie dostępny jest tylko jeden tryb rozgrywki, ale - jeśli uznacie, że to warte świeczki - powstaną wszystkie pozostałe.
Co jeszcze?
Ciężko powiedzieć. Jak już wspomniałem, gra miała być tworzona na facebooka, ale jak zwykle - hajsu brak. Co z tego, że nie jest wymagana wpłata wejściowa od każdego nowego developera, (jak to ma miejsce na innych marketach), jak aby odpalić apkę u nich, trzeba mieć certyfikat SSL? Jak na razie ani na certyfikat, ani na domenę kasy nie mam, więc to raczej odległe marzenia. Chyba, że będzie mi się chciało na indiegogo odpalić projekt

Z ważniejszych informacji dot. gry - w wersji O-P1 dostępny jest tylko jeden tryb, "Time Attack".
Chodzi o zdobycie jak największej ilości punktów podczas 60 sek.
Za każdego hollowa dodatkowo dostajemy "Power". Przy 100% odpala się Bankai, a gdy uda nam się zdobyć 125%, jest możliwość założenia maski Hollow'a. Dzięki tym dwum Upgrade'om czas gry zwalnia, a przeciwników tworzy się więcej. Dobra, bo jeszcze za dużo powiem. Za pewnie nie interesują Was dokładne algorytmy przydzielanego Scora/Powera za cięcie?

Dobra, dość pieprzenia. Oto link: Hollow Reaper OpenPreview-1
Czekam na Feedback
