Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 13 14 15 16 17 ... 43 Dalej »

Sztuka wizualizacji
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Sztuka wizualizacji
Prometheus Offline
Pong
*
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2013
Reputacja: 1
#1
27-11-2013, 19:52
Mafia II nie może się pochwalić taką skalą (w kwestii budowy świata czy rozmachu) jak duże sandboksy z najwyższej półki: seria Grand Theft Auto albo Sleeping Dogs, a mimo to przyciąga bardziej kameralną – jeśli można to tak określić – atmosferą i mniej chaotyczną rozgrywką. Zawdzięczamy to mniejszemu miastu i skupieniu się przede wszystkim na głównym wątku fabularnym. Wiele osób miało za złe wydawcy i developerom taki stan rzeczy (szczególnie, że widać jak na dłoni wycięte DLC z "fuchami"), ja jednak postarałem się znaleźć zalety produkcji naszych czeskich sąsiadów.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: Sztuka wizualizacji
Strona WWW Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Sztuka wizualizacji - przez Prometheus - 27-11-2013, 19:52
RE: Sztuka wizualizacji - przez MrPuddington - 27-11-2013, 21:20
Sztuka wizualizacji - przez bleub - 27-11-2013, 21:44
Sztuka wizualizacji - przez Prometheus - 27-11-2013, 23:06
Sztuka wizualizacji - przez Logan123 - 28-11-2013, 00:41
Sztuka wizualizacji - przez Prometheus - 28-11-2013, 21:01

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 18-07-2025, 07:31 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.