11-01-2014, 00:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2014, 00:57 przez guy_fawkes.)
UP: Masz tu screen z Crysisa opartego właśnie na wspomnianym przez Ciebie silniku:
Wygląda na podobny do tego ze zwiastunu Rambo? I don't think so. Crysis pomimo ponad 6 lat na karku nadal wygląda dziesiątki razy lepiej. Owszem, da się stworzyć brzydką grę na mocarnym silniku, ale w zasadzie każdy engine ma pewne charakterystyczne cechy, które pozwalają go rozpoznać na pierwszy rzut oka (np. praca oświetlenia) - nawet marnujący potencjał CE3 polski Sniper: Ghost Warrior 2 od razu zdradzał, co siedzi pod maską. W przypadku "egranizacji" filmów z mrukliwym komandosem tylko pierwsze materiały promocyjne sprawiały wrażenie, jakby je oparto na CryEngine, choć moim zdaniem w wersji 3:
Nie znalazłem w Internecie informacji o aktualnym silniku napędzającym produkcję, ale stawiałbym na jakąś mutację UE 3, i to w swych pierwszych wersjach, bo Rambo momentami wygląda jakby nie żegnał 7. generację, a ją dopiero witał...
![[Obrazek: CrysisE32.jpg]](http://www.realmofgaming.com/screenshots/pc/crysis/CrysisE32.jpg)
Wygląda na podobny do tego ze zwiastunu Rambo? I don't think so. Crysis pomimo ponad 6 lat na karku nadal wygląda dziesiątki razy lepiej. Owszem, da się stworzyć brzydką grę na mocarnym silniku, ale w zasadzie każdy engine ma pewne charakterystyczne cechy, które pozwalają go rozpoznać na pierwszy rzut oka (np. praca oświetlenia) - nawet marnujący potencjał CE3 polski Sniper: Ghost Warrior 2 od razu zdradzał, co siedzi pod maską. W przypadku "egranizacji" filmów z mrukliwym komandosem tylko pierwsze materiały promocyjne sprawiały wrażenie, jakby je oparto na CryEngine, choć moim zdaniem w wersji 3:
![[Obrazek: villagedestruction.jpg]](http://images.vg247.com/current//2013/03/villagedestruction.jpg)
Nie znalazłem w Internecie informacji o aktualnym silniku napędzającym produkcję, ale stawiałbym na jakąś mutację UE 3, i to w swych pierwszych wersjach, bo Rambo momentami wygląda jakby nie żegnał 7. generację, a ją dopiero witał...