Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Newschool... › Nintendo › 3DS v
« Wstecz 1 ... 6 7 8 9 10 11 Dalej »

Dungeon Crawlery na 3DSa
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Dungeon Crawlery na 3DSa
Accoun Offline
Pong
*
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2014
Reputacja: 0
#2
17-02-2014, 07:44
Nie mam 3DS-a, ale obecnie gram na PSP w Unchained Blades, które ma także wersję na handhelda Nintendo więc chyba też się liczy. No i nie skończyłem jeszcze, ale żale i trochę bardziej pozytywne opinie mogę chyba z siebie wylać... ;-)

Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem (tzn. nie jestem fanem gatunku. Kiedyś coś tam parę godzin pograłem na PC - tak dawno, że już nie pamiętam w co), ale nie jest aż tak źle. Obecnie mam z 10, może więcej godzin na liczniku (pograłem z 15 minut, dałem sobie spokój i wróciłem po paru miesiącach nie pamiętając w ogóle, jak się grało) i jestem chyba pod koniec pierwszego prawdziwego dungeona (jest wcześniej jeden "ćwiczebny").

Ciekawą mechaniką jest łapanie potworków: jedną ze statystyk postaci jest charyzma (ma osobne poziomy, niezależne od poziomu doświadczenia) i jeśli zejdziemy z HP u wroga wystarczająco nisko, mamy szansę na złapanie go (załącza się minigierka) i wcielenie do drużyny jako poddanego. Każda postać ma do 4 poddanych, są oni typowym mięsem armatnim - mogą "dołożyć od siebie" (choć fakt, na razie tylko symbolicznie) po tym, jak zaatakujemy przeciwnika lub po prostu przyjąć za nas obrażenia. Nawet OK, tylko nie jest to bez wad:
- nie mamy jakiejkolwiek kontroli nad poddanymi (choć nie jest to aż tak poważne)
- każdy z nich ma może mieć lepszy lub gorszy humor. Co jakiś czas zagadają do nas i wybieramy jedną z kilku odpowiedzi, każda innego rodzaju. To, jak poddany zareaguje ma wpływ na jego humor lub nasz poziom charyzmy - można polepszyć lub pogorszyć sprawę. Problem w tym, że często niezbyt wiadomo co wybrać. I chodzi mi o to, że odpowiedź może wydawać się odpowiednia, ale być zła. Zgaduję, że to wina tłumaczenia. Może dałoby się uniknąć lepszym tłumaczeniem, może nie?
- raz na jakiś czas pojawiają się bitwy poddanych. Są to minigierki rytmicznie z ewentualnym mashowaniem przycisku. Zwykle za nimi są ukryta jakaś część piętra, potrzebna tylko do wymaksowania piętra.
No właśnie, zwykle. Obecnie znalazłem bitwę, w której muszę zwyciężyć, zęby przejść dalej. Więc teraz muszę grindować lub nałapać jeszcze silniejszych potworów (które tylko mam szansę mieć możliwość złapania). W jednym i drugim przypadku czeka mnie co najmniej kilkadziesiąt minut, jeśli nie kilka godzin "zabawy" w jednym miejscu. Niezbyt fajnie.

A, i poza ww. odpowiedziami, angielska wersja nie jest zbyt ładna. Dosłownie. O ile tekstowo nie mam porównania z oryginałem, to standardowa czcionka i podwójne spacje nie wyglądają zbyt estetycznie...

No dobra, wiem. Pewnie brzmię mocno negatywnie, ale samo łażenie po dungeonach (pod warunkiem, że posuwam się do przodu), jest dla mnie jak na razie całkiem przyjemne i nie jestem aż tak wkurzony, żeby przestać grać (choć trzeba pewnie brać poprawkę na mój brak ogrania, jeśli chodzi o podobne gry).



...swoją drogą, muszę kiedyś nadrobić DSa i wziąć się za Etrian Odyssey/Strange Journey.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Dungeon Crawlery na 3DSa - przez Tsuna - 27-01-2014, 22:04
RE: Dungeon Crawlery na 3DSa - przez Accoun - 17-02-2014, 07:44

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 01-08-2025, 21:50 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.