07-03-2014, 14:20
Dzięki Archon (i innym, jeśli brali przy tym udział) za ten fantastyczny materiał - piguła jak się patrzy.
Co do osobistych przemyśleń na temat konsoli, to jej dodatkową zaletą było tworzenie gier odbiegających od konkurencji. Nintndo miało politykę pro-rodzinną, która kładła nacisk bardziej na produkcje mało drastyczne, przez co konsole SNES czy N64 były brane pod uwagę jako "zabawki dla dzieci / dla całej rodziny", a lukę gier dla dorosłych zapełniał PC - kto nie wierzy w moje słowa, niech pochyli się nad dzieckiem wyklętym zwanym Conker Bad Furday. Myślę właśnie że takie podejście do graczy dodatkowo przyczyniło się do sukcesu konsoli - wszak osobiście N64 czy snes kojarzą się z Mario, Zeldą, Terranigmą i ewentualnie jak podłubać w pamięci to Turokiem (będącym najbardziej brutalny z nich wszystkich), a PSX? Dino Crisis, Tekken, Resident Evil, Final Fantasy itd.
Co do osobistych przemyśleń na temat konsoli, to jej dodatkową zaletą było tworzenie gier odbiegających od konkurencji. Nintndo miało politykę pro-rodzinną, która kładła nacisk bardziej na produkcje mało drastyczne, przez co konsole SNES czy N64 były brane pod uwagę jako "zabawki dla dzieci / dla całej rodziny", a lukę gier dla dorosłych zapełniał PC - kto nie wierzy w moje słowa, niech pochyli się nad dzieckiem wyklętym zwanym Conker Bad Furday. Myślę właśnie że takie podejście do graczy dodatkowo przyczyniło się do sukcesu konsoli - wszak osobiście N64 czy snes kojarzą się z Mario, Zeldą, Terranigmą i ewentualnie jak podłubać w pamięci to Turokiem (będącym najbardziej brutalny z nich wszystkich), a PSX? Dino Crisis, Tekken, Resident Evil, Final Fantasy itd.