12-03-2014, 02:03
Czekałem na materiał o tej grze, no i jest świetny jak zawsze. Choć głównie słuchałem, niż oglądałem żeby nie psuć sobie przyjemności samodzielnego poznawania gry. Co do gry to dla mnie sama mechanika tak walk jak i eksploatacji mocno przypomina Costume Questa.
No ale przechodząc do konkretów, czas na powód dla którego po dłuuuugim czasie wreszcie założyłem sobie konto. Archon można liczyć na Twój materiał o Donkey Kong Coutry: Tropical Freeze?? Sam dopiero zacząłem ją ogrywać (podkusiło mnie złożenie preordera na game.co.uk dla breloczka), ale już mogę stwierdzić że jest świetna, a graficznie i gameplay'owo bije na dwie głowy, takie NSMBU które tu raczej chwaliłeś. Przy okazji może mi ktoś udowodni sens stosowania w dwuwymiarowych odsłonach Mario limitu czasowego, bo dla mnie jest to rozwiązanie tak archaiczne, że odbiera dużo przyjemności z gry. Naprawdę można gracza zmusić do bycia w ruchu w inny sposób niż przez tykanie zegara. Mam nadzieję że w Super Mario 3D World zastosowanie zegara nie jest tak wkurzające jak w dwuwymiarowych odsłonach.
No ale przechodząc do konkretów, czas na powód dla którego po dłuuuugim czasie wreszcie założyłem sobie konto. Archon można liczyć na Twój materiał o Donkey Kong Coutry: Tropical Freeze?? Sam dopiero zacząłem ją ogrywać (podkusiło mnie złożenie preordera na game.co.uk dla breloczka), ale już mogę stwierdzić że jest świetna, a graficznie i gameplay'owo bije na dwie głowy, takie NSMBU które tu raczej chwaliłeś. Przy okazji może mi ktoś udowodni sens stosowania w dwuwymiarowych odsłonach Mario limitu czasowego, bo dla mnie jest to rozwiązanie tak archaiczne, że odbiera dużo przyjemności z gry. Naprawdę można gracza zmusić do bycia w ruchu w inny sposób niż przez tykanie zegara. Mam nadzieję że w Super Mario 3D World zastosowanie zegara nie jest tak wkurzające jak w dwuwymiarowych odsłonach.