Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Offtop Wszelaki v
« Wstecz 1 ... 10 11 12 13 14 ... 22 Dalej »

ArmA-modyfikacja
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
ArmA-modyfikacja
Sidewinder Offline
Psycho
*
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 1
#2
15-03-2014, 19:38
Jeśli mnie pamięć nie myli, a to się czasem zdarza, istniała możliwość zmniejszenia pola po którym celownik nam "latał" nawet do zera. Ewentualnie do sprawienia, że celownik ten mógł nam przemieszczać się po całym ekranie. Na 100000000% była ona w ARMA 2, czy w Armed Assault była... Wydaje mi się, że tak.
Jeśli masz angielską wersję gry, to szukaj "Aiming Deadzone", jeśli Polską to szukaj czegoś, co w nazwie będzie zawierać "martwa strefa" albo coś w ten deseń.

Swoją drogą ten celownik choć wkurzający początkowo, jest dużo bardziej realistyczny niż te, które mamy w 99% innych shooterów, w końcu nie zawsze gdy gdzieś celujemy musimy obracać się w tym kierunku CAŁYM ciałem nieprawdaż? Ale to tylko taka mała dygresja.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
ArmA-modyfikacja - przez kexus512@ - 15-03-2014, 19:32
RE: ArmA-modyfikacja - przez Sidewinder - 15-03-2014, 19:38
RE: ArmA-modyfikacja - przez kexus512@ - 15-03-2014, 19:44

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 30-07-2025, 00:21 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.