13-04-2014, 11:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014, 11:59 przez guy_fawkes.)
Rada na przyszłość: jeśli dysponuje się stosunkowo niewielką kwotą na kartę graficzną, lepiej rozejrzeć się wśród modeli poprzedniej generacji albo używek. Co prawda GT640 nie jest najnowszą konstrukcją, ale dałoby się wyszarpać w tej cenie coś lepszego. Na ilość VRAM nie ma co patrzeć - w najsłabszych, budżetowych konstrukcjach 2GB ma za zadanie przyciągnąć słabiej zorientowanego klienta. Tymczasem pod płaszczykiem dużej pojemności pamięci kryje się ledwo 128-bitowa magistrala (i tak dobrze, że nie 64) i przestarzałe kości GDDR3 o niskiej przepustowości. Przy takich parametrach zgodność sprzętowa z DX11 co prawda istnieje, ale wydajność karty jest zbyt niska, by grać z użyciem efektów zapewnianych przez ten API. Rozumiem, że nie celujesz w gry wyciskające ze sprzętu ostatnie soki, ale rozsądnie jest maksymalizować korzyści z wydanych pieniędzy, czyż nie?
Dziś platformówki jeszcze będą na tym chodzić (choć znam też bardzo wymagające, jak Giana Sisters), ale lepiej mieć zapas mocy na przyszłe gry.
Dziś platformówki jeszcze będą na tym chodzić (choć znam też bardzo wymagające, jak Giana Sisters), ale lepiej mieć zapas mocy na przyszłe gry.


![[Obrazek: fs.png]](http://raptr.com/badge/14b810579e2e28f98fd4534c4b8c48c2/fs.png)