16-04-2014, 13:42
W takim razie, jeśli nie znasz PIN-u i nie bawi cię zgadywanie, masz spory problem.
Rozwiązanie jest jedno.
1. Wejdź do menu SYSTEM SETTINGS -> PARENTAL CONTROLS -> FORGOT PIN.
2. Gdy zostaniesz zapytany o hasło, wybierz "I FORGOT".
3. Na ekranie pojawi się generowany losowo numer INQUIRY NUMBER.
Tu odpowiedź rozwidla się.
Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest OŚMIOCYFROWY:
Możesz go odblokować tym programem wpisując swój INQUIRY NUMBER i wybierając prawidłową datę:
http://www.homebrew-connection.org/3ds-p...on-easily/
Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest DZIESIĘCIOCYROWY:
Musisz wypełnić i podpisać ten formularz:
http://www.nintendoservicecentre.co.uk/p...sform.docx
A następnie zeskanować i wysłać go pod adres: [email protected]
...lub przefaksować pod: 0203 166 4136 (numer UK)
...lub wysłać pocztą na Nintendo Customer Support, PO Box 952, Portsmouth, PO6 9DY, UK
W odpowiedzi otrzymasz MASTER KEY do odblokowania konsoli. Sugeruję opcję pierwsze, bo jest najszybsza i najtańsza.
Rozwiązanie jest jedno.
1. Wejdź do menu SYSTEM SETTINGS -> PARENTAL CONTROLS -> FORGOT PIN.
2. Gdy zostaniesz zapytany o hasło, wybierz "I FORGOT".
3. Na ekranie pojawi się generowany losowo numer INQUIRY NUMBER.
Tu odpowiedź rozwidla się.
Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest OŚMIOCYFROWY:
Możesz go odblokować tym programem wpisując swój INQUIRY NUMBER i wybierając prawidłową datę:
http://www.homebrew-connection.org/3ds-p...on-easily/
Jeżeli numer INQUIRY NUMBER jest DZIESIĘCIOCYROWY:
Musisz wypełnić i podpisać ten formularz:
http://www.nintendoservicecentre.co.uk/p...sform.docx
A następnie zeskanować i wysłać go pod adres: [email protected]
...lub przefaksować pod: 0203 166 4136 (numer UK)
...lub wysłać pocztą na Nintendo Customer Support, PO Box 952, Portsmouth, PO6 9DY, UK
W odpowiedzi otrzymasz MASTER KEY do odblokowania konsoli. Sugeruję opcję pierwsze, bo jest najszybsza i najtańsza.