Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › arhn.eu › Z Głównej... v
« Wstecz 1 ... 7 8 9 10 11 ... 43 Dalej »

A Hat in Time
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
A Hat in Time
Johnny Offline
Rycerz Nintendo <3
Administrators
Liczba postów: 265
Liczba wątków: 108
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 225
#1
20-04-2014, 15:53
Tak właśnie było z <em>A Hat in Time</em> - platformówką z podgatunku, który największą popularność uzyskał na Nintendo 64, głównie dzięki pracy Rare i ich <em>Banjo-Kazooie </em>oraz <em>Donkey Kong 64</em>. Collect-a-thon (po polsku nazwalibyśmy to "Kolektofest"), bo o nim mowa, opiera się oczywiście o jakąś historię, ale żeby posunąć ją do przodu i odkryć następne poziomy, trzeba zebrać odpowiednią liczbę określonych znajdziek. Choć prawie 20 lat temu taka mechanika się sprawdzała, zaczęto dostrzegać, że są lepsze sposoby na prowadzenie rozgrywki. Z czasem czyste collect-a-thony zaczęły pojawiać się coraz rzadziej, ustępując miejsca produkcjom, gdzie zbieractwo było jedynie dodatkowym wyzwaniem dla ambitnych graczy.

By przeczytać cały artykuł, kliknij tutaj: A Hat in Time
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
A Hat in Time - przez Johnny - 20-04-2014, 15:53
RE: A Hat in Time - przez KDMentos - 21-04-2014, 04:18
A Hat in Time - przez Graczmon - 30-04-2014, 20:48
A Hat in Time - przez Angel Inferno - 02-05-2014, 13:41

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 14-05-2025, 22:27 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.