05-07-2014, 18:10
Hej, jeżeli masz dostępną opcje na xbox.com, to zmień region. Link: https://live.xbox.com/pl-PL/AccountMigration
Pamiętaj, aby ustawić na region taki jaki chcesz, gdyż ponowna opcja będzie dostępna dopiero za 3 miesiące.
Ja również miałem taki problem, gdzie moje konto utknęło między IE a PL. Na stronie xbox.com jak i w sklepie wyświetlały się ceny polskie, dopiero po ponownym zalogowaniu (autoryzacja) ceny zmieniały się na euro. Pomogła wyżej wymieniona opcja przez ze mnie.
Pamiętaj, aby ustawić na region taki jaki chcesz, gdyż ponowna opcja będzie dostępna dopiero za 3 miesiące.
Ja również miałem taki problem, gdzie moje konto utknęło między IE a PL. Na stronie xbox.com jak i w sklepie wyświetlały się ceny polskie, dopiero po ponownym zalogowaniu (autoryzacja) ceny zmieniały się na euro. Pomogła wyżej wymieniona opcja przez ze mnie.