Zwroty nie dotyczą prywatnych sprzedających, tu lektura: http://pomoc.allegro.pl/artykul/26697/w-...jecia-zwro
Dotyczy to zwrotu bez przyczyny, natomiast Ty powinieneś powoływać się na pominięcie istotnych informacji w opisie przedmiotu. Jak wiadomo o wartości gier - szczególnie tych drogich jednym z ważnych wyznaczników wartości jest język gry. Te w wersjach anglojęzycznych są znacznie droższe. I tylko tej wersji się trzymaj, utwórz spór i konkretnie napisz, że domagasz się zwrotu pieniędzy, jeśli to nie zadziała powiadom, że kończysz spór po wymianie argumentów. Te powinny być pozytywne dla Ciebie, spór zakańczasz jako nierozwiązany, a wtedy kieruje się go do pracownika serwisu Allegro. Dalej już on będzie apelował do sprzedającego o rozwiązanie sprawy. I to już na 99% powinno zakończyć pozytywnie dla Ciebie ten spór.
Liczę, że docenisz porady "starego wyjadacza" i 20 minut mojego życia.
Pozdrawiam
Dotyczy to zwrotu bez przyczyny, natomiast Ty powinieneś powoływać się na pominięcie istotnych informacji w opisie przedmiotu. Jak wiadomo o wartości gier - szczególnie tych drogich jednym z ważnych wyznaczników wartości jest język gry. Te w wersjach anglojęzycznych są znacznie droższe. I tylko tej wersji się trzymaj, utwórz spór i konkretnie napisz, że domagasz się zwrotu pieniędzy, jeśli to nie zadziała powiadom, że kończysz spór po wymianie argumentów. Te powinny być pozytywne dla Ciebie, spór zakańczasz jako nierozwiązany, a wtedy kieruje się go do pracownika serwisu Allegro. Dalej już on będzie apelował do sprzedającego o rozwiązanie sprawy. I to już na 99% powinno zakończyć pozytywnie dla Ciebie ten spór.
Liczę, że docenisz porady "starego wyjadacza" i 20 minut mojego życia.
Pozdrawiam
dot