Morderca – Fanatyk
1.Fabuła gry.
Czasy: Rok 2056
Miejsce: Ostatnia znana ludzka osada "Hope"
W roku 2050 wybuchła III Wojna Światowa. Atomowe mocarstwa użyły całego swojego uzbrojenia przeciwko sobie. Skutek ich działań był opłakany dla naszej planety... Ziemia zamieniła się w pustkowie, ludzka populacja została zdziesiątkowana już w pierwszych miesiącach wojny. Kolejne miesiące przyniosły jedynie chorobę popromienną i wymarcie większości flory i fauny. Jedynym ratunkiem były najgłębsze jaskinie, w których skryła garstka ocalałych.
Ich życie w jaskini nie było kolorowe, skryci w mroku, żywiący się grzybami i liżący wilgotne ściany by zaspokoić pragnienie, byli na skraju szaleństwa. Jednak po 5 latach od zakończenia wojny byli gotowi by wyjść ze swoich kryjówek i z sercami pełnymi nadziei wziąć udział w odrodzeniu świata. Jednak części z nich pasował aktualna kolej rzeczy... Ekoterroryści, w których umysłach ludzkość była tylko zarazą na pięknie matki Ziemi, postanowili dokończyć dzieła wielkiej wojny...
Osada "Hope" jest ostatnią znaną ludzką osadą, która nie została jeszcze wyczyszczona przez fanatyków idei ziemskiej czystości. Ostatnie ludzkie jednostki postanowiły walczyć o siebie... Czy wola życia człowieka i tym razem zwycięży?
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Mieszkańcy:
Zabicie fanatyków. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności specjalnych.
Fanatyk:
Zabicie tylu mieszkańców by głosowanie było niemożliwe.
- Liczba mieszkańców równa liczbie fanatyków+zaślepionych
- Poniżej 5 graczy wystarczy jeden fanatyk + 4 mieszkańców
Zaślepiony:
Wsparcie fanatyków w ich dziele.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują ogólne zasady Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00* a 12:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tę informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00* a 24:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
*-czasy mogą się zmieniać, jestem zarobiony
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Fanatyk:
- Ochroniarz - podczas każdej fazy nocy może dać ochronę jednej osoby przed fanatykiem. Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Kochanek - może spędzić upojną noc z jednym z graczy zapewniając temu graczowi alibi. Nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Złodziej tożsamości - podczas każdej fazy nocy może wskazać gracza. Jeżeli wybrana osoba posiada rolę inną niż mieszkaniec to złodziej tożsamości ją otrzymuje. Po zmianie roli dalsze zmiany są niemożliwe.
- Mściciel - jeżeli zostanie zabity w wyniku głosowania, może zabić wybranego gracza
- Mieszkaniec - cała reszta
5. Lista graczy.
1. AzjatyckiKondor - Mieszkaniec
2. yamny - Kochanek - Zabity w wyniku głosowania
3. pojler - Mieszkaniec - samobójstwo
4. Piro - Mściciel - Zabity w wyniku głosowania
5. KDMentos (zamiast Wielkimati)
6. Ymir (zamiast Chmurowaty)
7. Lecter - Zaślepiony/Fanatyk
8. blebu - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
9. Micvhu - Mieszkaniec
10. SzamanPL - Ochroniarz - Zabity przez fanatyka
11. Kacpei - Mieszkaniec
12. Kropcia - Fanatyk - Zabita przez mściciela
13. facepalm - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
14. Ozzy - Wieszcz - Zabity w wyniku głosowania
15. BigRedChick - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
16. Sate - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
17. Wojtex28 - Mieszkaniec
18. Wojt - Fanatyk - Zabity w wyniku głosowania
19. Sora - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
20. PanDorian - Mieszkaniec - Samobójstwo
21. farmaceuta - Złodziej tożsamości / Ochroniarz
Na początek link do pierwszej edycji mordercy, aby ktoś nowy mógł dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi:
http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-...a-mordercy
Polecam też lekturę FAQ: http://arhn.eu/forum/Temat-FaKjU-Jak-gra...derc%C4%99
Jak pisać kolorami
Wpisanie
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa
Prosiłbym też o trzymanie się konwencji zaproponowanej w FAQ:
Jeśli macie jakieś uwagi - piszcie, możliwe, że przed startem gry jeszcze coś zmienimy!
1.Fabuła gry.
Czasy: Rok 2056
Miejsce: Ostatnia znana ludzka osada "Hope"
W roku 2050 wybuchła III Wojna Światowa. Atomowe mocarstwa użyły całego swojego uzbrojenia przeciwko sobie. Skutek ich działań był opłakany dla naszej planety... Ziemia zamieniła się w pustkowie, ludzka populacja została zdziesiątkowana już w pierwszych miesiącach wojny. Kolejne miesiące przyniosły jedynie chorobę popromienną i wymarcie większości flory i fauny. Jedynym ratunkiem były najgłębsze jaskinie, w których skryła garstka ocalałych.
Ich życie w jaskini nie było kolorowe, skryci w mroku, żywiący się grzybami i liżący wilgotne ściany by zaspokoić pragnienie, byli na skraju szaleństwa. Jednak po 5 latach od zakończenia wojny byli gotowi by wyjść ze swoich kryjówek i z sercami pełnymi nadziei wziąć udział w odrodzeniu świata. Jednak części z nich pasował aktualna kolej rzeczy... Ekoterroryści, w których umysłach ludzkość była tylko zarazą na pięknie matki Ziemi, postanowili dokończyć dzieła wielkiej wojny...
Osada "Hope" jest ostatnią znaną ludzką osadą, która nie została jeszcze wyczyszczona przez fanatyków idei ziemskiej czystości. Ostatnie ludzkie jednostki postanowiły walczyć o siebie... Czy wola życia człowieka i tym razem zwycięży?
UWAGA!
Każdy z graczy może w swoich postach dopisywać własne historie dotyczące miasta, fabuły czy też swojej postaci.
2.Cel gry.
Mieszkańcy:
Zabicie fanatyków. W wyniku głosowania lub za pomocą umiejętności specjalnych.
Fanatyk:
Zabicie tylu mieszkańców by głosowanie było niemożliwe.
- Liczba mieszkańców równa liczbie fanatyków+zaślepionych
- Poniżej 5 graczy wystarczy jeden fanatyk + 4 mieszkańców
Zaślepiony:
Wsparcie fanatyków w ich dziele.
3. Zasady gry
- Podawanie publicznie informacji o roli którą się odgrywa jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Martwi nie mogą pisać postów(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Łamanie zasad określonych w roli gracza jest zabronione(kara -> ostrzeżenie/ban),
- Wykonywanie akcji przez graczy z rolami odbywa się za pomocą PW do mistrza gry,
- Posty graczy mogą dotyczyć jedynie aktualnej rozgrywki,
- Mistrz gry za pomocą adnotacji może w postach przekazywać informacje służące usprawnieniu przebiegu gry(uwagi, komentarze, upomnienia),
- Osoby nieaktywne/starające się zepsuć zabawę będą mordowane(w grze) i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Psucie klimatu gry poprzez wymyślanie jakiś pistoletów, mieczy świetlnych lub innych całkiem niepotrzebnych i niepasujących rzeczy będą mordowane i/lub karane ostrzeżeniem/banem,
- Mistrz gry decyduje o wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym regulaminie,
- Podczas trwania gry możliwe są zmiany w zasadach jej przebiegu(zezwolenie na jakąś zabronioną akcję itp),
- Obowiązują ogólne zasady Forum Arhn.eu.
4. Przebieg gry
Gra podzielona jest na dwie fazy, a kilku graczy ma przydzielone role specjalne!
a) Faza dnia
- Faza rozpoczyna się między godziną 6:00* a 12:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem nocy,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy mogą porozumiewać się ze sobą,
- Podczas rozmów gracze mogą rzucać podejrzenia, snuć domysły - które ograniczone są jedynie waszą wyobraźnią i realiami w których odbywa się zabawa,
- Na końcu tej fazy jedna z osób ginie jako domniemany morderca,
- Domniemany morderca wybierany jest za pomocą głosowania
• Głosowanie odbywa się w temacie, obok innych rozmów,
• Każdy głos MUSI być poparty argumentami (mogą być wymyślone),
• Nick gracza na którego głosujemy zapisujemy kolorem czerwonym
• Jeśli chcemy zmienić głos, zapisujemy tą informację kolorem niebieskim
• Jeśli chcemy zrezygnować z oskarżania kogokolwiek, zapisujemy tę informację kolorem zielonym
• Możliwe jest wstrzymanie się od głosu, należy to zapisać kolorem zielonym
• Podczas remisu w głosach mistrz gry może zarządzić przedłużenie fazy dnia lub odstąpić od zabicia gracza
b) Faza nocy
- Faza rozpoczyna się między godziną 20:00* a 24:00* czasu polskiego, a kończy się wraz z ogłoszeniem dnia,
- Początek/koniec fazy ogłaszany jest przez mistrza gry,
- W tej fazie mieszkańcy NIE mogą porozumiewać się ze sobą,
- Wszyscy gracze posiadający role w tej fazie wysyłają PW do mistrza gry z informacją o wykonywanej akcji,
- Po końcu tej fazy(rozpoczęciu fazy dnia) morderca może zabić któregoś z graczy.
*-czasy mogą się zmieniać, jestem zarobiony
c) Role
ZDRADZENIE swojej roli innym graczom będzie karane. O rolach informować będzie mistrz gry po śmierci danego gracza.
ZDRADZENIE bezpośrednio informacji uzyskanych po wykonaniu akcji będzie karane. Takie informacje można jedynie przekazywać pośrednio poprzez domysły/spekulacje/oskarżenia - tak jak to robią inni gracze.
Role zostaną rozdzielone przez mistrza gry przed rozpoczęciem gry, a po zakończeniu zapisów.
Akcje specjalne wykonywane są za pomocą PW do mistrza gry!
- Fanatyk:
- Podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza, którego zabije (przy większej liczbie fanatyków wybierają na zmianę)
- Nie zna tożsamości zaślepionych
- Wszyscy fanatycy znają swoje role
- Podczas każdej fazy nocy może wybrać jednego gracza. Jeżeli fanatyk tej nocy wybrał tę samą osobę to zostaje ona zaślepiona. Możliwe dopóki liczba fanatyków i zaślepionych jest mniejsza od 1/3 liczby żywych graczy (przy większej liczbie zaślepionych wybierają na zmianę)
- Zwolennik filozofii ekoterrorystów
- Wie kim są fanatycy i inni zaślepieni, dyskretnie wspomaga ich akcje
- Jeżeli wszyscy fanatycy zostaną zabici to zajmuje ich miejsce
- Ochroniarz - podczas każdej fazy nocy może dać ochronę jednej osoby przed fanatykiem. Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Kochanek - może spędzić upojną noc z jednym z graczy zapewniając temu graczowi alibi. Nie będzie można na niego głosować podczas fazy dnia. Nie może użyć umiejętności na sobie.
- Złodziej tożsamości - podczas każdej fazy nocy może wskazać gracza. Jeżeli wybrana osoba posiada rolę inną niż mieszkaniec to złodziej tożsamości ją otrzymuje. Po zmianie roli dalsze zmiany są niemożliwe.
- Mściciel - jeżeli zostanie zabity w wyniku głosowania, może zabić wybranego gracza
- Mieszkaniec - cała reszta
5. Lista graczy.
1. AzjatyckiKondor - Mieszkaniec
2. yamny - Kochanek - Zabity w wyniku głosowania
3. pojler - Mieszkaniec - samobójstwo
4. Piro - Mściciel - Zabity w wyniku głosowania
5. KDMentos (zamiast Wielkimati)
6. Ymir (zamiast Chmurowaty)
7. Lecter - Zaślepiony/Fanatyk
8. blebu - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
9. Micvhu - Mieszkaniec
10. SzamanPL - Ochroniarz - Zabity przez fanatyka
11. Kacpei - Mieszkaniec
12. Kropcia - Fanatyk - Zabita przez mściciela
13. facepalm - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
14. Ozzy - Wieszcz - Zabity w wyniku głosowania
15. BigRedChick - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
16. Sate - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
17. Wojtex28 - Mieszkaniec
18. Wojt - Fanatyk - Zabity w wyniku głosowania
19. Sora - Mieszkaniec - Zabity przez fanatyka
20. PanDorian - Mieszkaniec - Samobójstwo
21. farmaceuta - Złodziej tożsamości / Ochroniarz
Na początek link do pierwszej edycji mordercy, aby ktoś nowy mógł dowiedzieć się o co w tym wszystkim chodzi:
http://arhn.eu/forum/Temat-GRA-Morderca-...a-mordercy
Polecam też lekturę FAQ: http://arhn.eu/forum/Temat-FaKjU-Jak-gra...derc%C4%99
Jak pisać kolorami
Wpisanie
Kod:
[color=red]czerwony[/color]
[color=blue]niebieski[/color]
[color=green]zielony[/color]
[i]kursywa[/i]
Da efekt
czerwony
niebieski
zielony
kursywa
Prosiłbym też o trzymanie się konwencji zaproponowanej w FAQ:
Cytat:9. Czy mogę tylko pisać to co wypowiada moja postać?
Nie! Możesz pisać to co myśli, to co robi, możesz opisywać jej przeszłość. Przyjęło się, że myśli zapisujemy kursywą, a akcje wpisujemy między gwiazdki.
Byłem bardzo zamyślony
*Zbiegłem szybko ze schodów*
Jeśli macie jakieś uwagi - piszcie, możliwe, że przed startem gry jeszcze coś zmienimy!
Cytat:kenonon - 13-04-22:00 -- racja gdyby połączyli psnixbl w jednosć wyszło by cos pięknego niczym jezus