Witaj! Logowanie Rejestracja —
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™
  • Strona Główna
  • Szukaj
  • Użytkownicy
  • Kalendarz
  • Regulamin
  • Pomoc
Forum Dyskusyjne arhn.eu -- Kiedyś mieliśmy tu recki grema™ › Allschool... › Wasza twórczość v
« Wstecz 1 2 3 4 Dalej »

Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"?
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb normalny
Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"?
WolandPL Offline
Profile achieved with Blast Processing™
**
Liczba postów: 87
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 15
#6
11-05-2015, 22:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2015, 23:00 przez WolandPL.)
Sega od zawsze miała niesamowite skłonności do tracenia multum forsy na coś, co od początku nie miało najmniejszych szans powodzenia, i jakoś nadal się trzymają. Fakt, Sonic Boomed, ale Alien Isolation sprzedał się całkiem porządnie. Poza tym Sonic Runners to nie pierwsza (i na pewno nie ostatnia) gra mobilna F2P którą wypluli na rynek, w dodatku takie "hity" jak ociekający sraczką Sonic 2006 sprzedały się tak dobrze, że w Ameryce to coś dostało status top sellera i hitu familijnego. Nie ma więc powodów do obaw, Sega jest jeszcze daleko od upadku.

Oczywiście to nie oznacza, że im się teraz jakoś specjalnie przelewa. Wiemy już, że nie będą mieli stoiska na E3; wiemy już, że skupiają się na pecetach (nie tylko i wyłącznie - z tego co widziałem to na konsolach też będą wydawać gry, ale jeśli są mądrzy to może wykorzystają potencjał Workshopa dzięki któremu taki Skyrim sprzedaje się do dzisiaj, ba - dzięki modom Sonic Generations nieźle się sprzedaje do dzisiaj, może też zaczną myśleć o DLC); wiemy też, że Sega of America miała poważne utarczki z Sega of Japan i z tego wszystkiego pozwalniali im multum ludzi i zmienili siedzibę. Czas pokaże, czy te decyzje był słuszne.

EDIT:
Sonic Boom był tworzony przez Big Red Button, kiepski wyszedł nie dlatego, że Sega przestała im pompować forsę, tylko ich zwyczajnie nienależycie przypilnowała - w połowie prac ze studia zaczęli odchodzić ludzie "bo tak", i koniec końców nie było komu dopracować produktu. Poza tym jeżeli chodzi o Booma to jest jeszcze serial na Cartoon Network, który okazał się ku zaskoczeniu wszystkich sporym sukcesem. Na tyle dużym, że są już ploty o drugim sezonie, więc coś tam tej Sedze się zwróci z tej całej inwestycji.
Szukaj
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »


Wiadomości w tym wątku
Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MediaCore'01 - 11-05-2015, 20:09
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez Link - 11-05-2015, 21:05
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MediaCore'01 - 11-05-2015, 21:34
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez Kondor - 11-05-2015, 22:20
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MediaCore'01 - 11-05-2015, 22:46
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez WolandPL - 11-05-2015, 22:52
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MediaCore'01 - 12-05-2015, 20:32
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez WolandPL - 12-05-2015, 21:53
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez Kondor - 12-05-2015, 22:09
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MartiusR - 15-05-2015, 23:20
RE: Dlaczego SEGA nie "kickstartuje"? - przez MrZooB - 16-07-2015, 18:27

  • Pokaż wersję do druku


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
  • Kontakt
  • arhn.eu
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
  • Oznacz wszystkie działy jako przeczytane
  • RSS
Aktualny czas: 17-06-2025, 17:17 Polskie tłumaczenie © 2007-2025 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2025 MyBB Group. Created by DSlakaitis.