15-10-2015, 10:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2015, 15:21 przez BaudelaireGaudi.)
(15-10-2015, 02:40)JaneQPL napisał(a): Fajna inicjatywa i jak najbardziej ją popieram, chętnie skorzystam gdybyś udostępnił informację, które dokładnie HEXy zmodyfikowałeś. The Sims 1 zaczyna działać już bardzo kapryśnie pod nowymi systemami operacyjnymi, w moim przypadku poradnik ze strony wsfg.org jedynie to robi, to zawiesza grę już na początkowym ekranie ładowania.
W projekcie dostosowania gry do "jakości" HD widzę jeden, dość znaczący problem - nie wystarczy jednie podbicie rozdzielczości do 1080p i dociągnięcie grafik tam, gdzie to kończą się w złym miejscu. Symulator życia zacznie przypominać raczej... symulator obserwacji mrowiska.
Budowa czegoś, czy przeglądanie sklepu w postaci rzędu kilkudziesięciu ikon rozmiaru dzisiejszych plików ikon stron internetowych bywało upierdliwe już w oryginalnej rozdzielczości 1024x768, a co dopiero gdy widok całej parceli zajmuje jakieś 2/3 ekranu.
Należałoby wykonać miniaturki wszystkich itemów od nowa, przeskalować odpowiednio interfejs, a następnie zmusić grę do współpracy z tym wszystkim, a to jedynie GUI sklepu, robota prawie że awykonalna, szczególnie z tak wybrednym kodem.
Niemniej jednak, czekam na dalsze wieści z twojej strony
Tak się składa, że sprawdzałem zoom i dostosowuje się on pod rozdziałkę. A samo menu niestety, nie jest skalowane. Podobnie jest w The Sims 2 w rozdzielczości 1920x1080
![[Obrazek: sims2007110318440579ij1.jpg]](http://www.wsgf.org/f/u/imagecache/node-gallery-display/contrib/dr/219/extras/sims2007110318440579ij1.jpg)
Tak wygląda gra w FullHD.
Dla mnie gra kapryśna nie jest. Sam bez problemu odpalam ją na Windows 10 Pro x64
A tu Simsy 2:
![[Obrazek: Sims2%20CAS%201280x800.jpg]](http://www.wsgf.org/f/u/imagecache/node-gallery-display/contrib/dr/246/extras/Sims2%20CAS%201280x800.jpg)